LEGO-технологія на уроках математики

Додано: 11 жовтня 2023
Предмет: Математика
14 запитань
Запитання 1

1.   Коли з’явився конструктор LEGO?

варіанти відповідей

a) У 70х роках XX ст.

b) У 90х роках XIX ст.

c) У 50х роках XX ст.

d) На початку XXI ст.

e) У 20х роках XXI ст. 

Запитання 2

2. Для конструктора характерні: 

варіанти відповідей

a) Міцність, безпека для дітей, гнучкість.

b) Висока якість матеріалу, естетичність.

c) Естетичність, міцність, безпека для дітей.

d) Висока якість матеріалу, естетичність, міцність, безпека для дітей.

e) Гнучкість, висока якість матеріалу, естетичність, міцність, безпека для дітей

Запитання 3

3. LEGO являє собою

варіанти відповідей

a) Барвисті цеглинки, які використовуються для побудови.

b) Поліфункціональний матеріал, для дослідницької роботи. 

c) Яскраві фігури, які скріпляються між собою. 

d) Яскравий, барвистий, поліфункціональний матеріал, що надає можливості для пошукової й експериментально-дослідницької діяльності.

e) Яскравий, барвистий матеріал, що надає можливості для пошукової й експериментально-дослідницької діяльності

Запитання 4

4. LEGO-технологія базується на ідеях

варіанти відповідей

a) STEAM освіти. 

b) STREAM освіти.

c) STEM освіти.

d) STRIM освіти.

e) STRIAM освіти.

Запитання 5

5. За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання

варіанти відповідей

a) Навчання орієнтуванню в просторі, розвиток дрібної моторики рук, розширення уявлень про навколишній світ, навчання уяві.

b) Навчання орієнтуванню в просторі, розвиток дрібної моторики рук, отримання та розширення математичних знань про лічбу, форми, пропорції, симетрії, розвиток уваги, навчання уяві.

c) Навчання орієнтуванню в просторі, розвиток дрібної моторики рук, отримання та розширення математичних знань, розширення уявлень про навколишній світ, розвиток уваги, навчання уяві, навчання спілкуванню один із одним

d) Навчання орієнтуванню в просторі, розвиток дрібної моторики рук, розширення уявлень про навколишній світ, розвиток уваги, навчання уяві, навчання спілкуванню один із одним

e) Розвиток дрібної моторики рук, отримання та розширення математичних знань, розширення уявлень про навколишній світ, розвиток уваги, навчання уяві, навчання спілкуванню один із одним.

Запитання 6

6. LEGO-технологія включає такі компоненти

варіанти відповідей

a) Виконавчий, контрольно-цінювальний

b) Спонукальний, орієнтувальний, виконавчий, контрольно-оцінювальний

c) Конструктивний, творчий, спонукальний, виконавчий

d) Спонукальний, орієнтувальний, виконавчий, контрольно-оцінювальний, творчий, організаторський

e) Спонукальний, орієнтувальний, контрольно-оцінювальний, творчий, організаторський

Запитання 7

7. Завдання: «Рахуємо зліва направо. Перша панель синя (одна), друга – жовта (дві), третя – червона (три) і так далі» - використовується для

варіанти відповідей

a) Створення цифри

b) Додавання та віднімання

c) Порядкової та кількісної лічби

d) Порівняння чисел

e) Дроби

Запитання 8

8. Створення цифри з LEGO

варіанти відповідей

a) Можливе лише на площині

b) Можливе лише як 3D моделі

c) Можливе як 3D моделі так і на площині

d) Не можливе

e) Можливе за певних умов організації класу

Запитання 9

9.1 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою

варіанти відповідей

a) Порівняння двох чисел

b) Просторові уявлення.

c) Дроби.

d) Лічба предметів (порядкова та кількісна лічба).

e) Створення цифри на площині. 

Запитання 10

9.2 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою

варіанти відповідей

a) Порівняння двох чисел. 

b) Просторові уявлення.

c) Дроби.

d) Лічба предметів (порядкова та кількісна лічба).

e) Створення цифри на площині. 

Запитання 11

9.3 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою

варіанти відповідей

a) Порівняння двох чисел. 

b) Просторові уявлення.

c) Дроби.

d) Лічба предметів (порядкова та кількісна лічба).

e) Створення цифри

Запитання 12

9.4 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою

варіанти відповідей

a) Порівняння двох чисел

b) Просторові уявлення.

c) Дроби.

d) Лічба предметів (порядкова та кількісна лічба).

e) Створення цифри.

Запитання 13

9.5 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою

варіанти відповідей

a) Порівняння двох чисел. 

b) Просторові уявлення.

c) Дроби.

d) Лічба предметів (порядкова та кількісна лічба).

e) Створення цифри.

Запитання 14

10. LEGO-технологія – це

варіанти відповідей

a) тип дитячого конструктора, що з'явився в 50-х роках минулого століття.

b) цікавий розвиваючий матеріал, що стимулює дитячу фантазію, уяву, сприяє формуванню моторних навичок

c) сукупність методів інтерактивного та ігрового навчання

d) сукупність методів інтерактивного та ігрового навчання, яка спонукає здобувачів освіти до моделюючої творчо-продуктивної діяльності в освітньому предметно-ігровому середовищі та розвиває їхнє критичне мислення

e) Сукупність методів інтерактивного та ігрового навчання, яка спонукає здобувачів освіти до моделюючої діяльності в освітньому середовищі та розвиває їхнє мислення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест