1. Коли з’явився конструктор LEGO?
2. Для конструктора характерні:
3. LEGO являє собою
4. LEGO-технологія базується на ідеях
5. За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання
6. LEGO-технологія включає такі компоненти
7. Завдання: «Рахуємо зліва направо. Перша панель синя (одна), друга – жовта (дві), третя – червона (три) і так далі» - використовується для
8. Створення цифри з LEGO
9.1 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою
9.2 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою
9.3 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою
9.4 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою
9.5 Установіть відповідність між "практичним використанням" завдання та його назвою
10. LEGO-технологія – це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома