Яке слово в поданому уривкові є іншомовним?
Люблю твій (1) степ і подих твого степу. (2) Міраж (3) кринички і міраж осель. Поклавши (4) крила на велику спеку, стоїть над степом сірий (5) журавель.
Яке слово в поданому уривкові має іншомовну основу?
Ще (1) назва є, а річки вже немає. Усохли (2) верби, вижовкли (3) рови, і дика качка тоскно обминає (4) рудиментарні залишки (5) багви.
Які слова в поданому уривкові є іншомовними або утворені від іншомовних основ?
По сей (1) день (2) Посейдон посідає свій (3) трон. У (4) правиці тримає (5) тризуба. В голубій (6) одіссеї (7) реліктових крон причаїлась і (8) зваба, і (9) згуба.
У якому слові треба писати літеру І?
У якому слові треба писати літеру І?
У якому слові треба писати літеру И?
У якому слові на місці обох пропусків треба писати літеру И?
У якому слові треба писати подвоєні літери?
У якому слові треба писати подвоєні літери?
У якому рядку з поезії Л. Костенко в іншмовному слові замість крапок треба писати літеру ї?
У якому рядку в усіх зазначених випадках треба писати подвоєні літери?
У якому рядку замість крапок в усіх словах треба писати подвоєні літери?
У якому рядку замість крапок в усіх словах треба писати літеру И?
У якому рядку замість крапок в усіх зазначених випадках треба писати літеру І?
У якому рядку замість крапок в усіх словах треба писати м’який знак?
Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.
1 маркер А чинник
2 фактор Б показник
3 алгоритм В позначка
4 індикатор Г послідовність дій
Д побудова
Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.
1 пріоритетний А однаковий
2 ідентичний Б основний
3 автохтонний В визначальний
4 кардинальний Г об'єднувальний
Д корінний
Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.
1 дебати А союз держав
2 дилема Б перемога, успіх
3 коаліція В потреба вибору
4 тріумф Г поступка
Д обмін думками
Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.
1 дефінція А руйнування
2 специфіка Б визначення
3 деструкція В особливість
4 антагонізм Г ворожість
Д вершина
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома