Назва першої збірки
В основі роману – відома балада
Головна тема роману "Маруся Чурай" - зображення
Представники козацької республіки в романі.
Хто з героїв роману "підняв козацтво за свободу, універсалом обіслав полки"?
Події якого століття зображені в романі Ліни Костенко "Маруся Чурай"?
Кому довіряє Маруся свою таємницю?
Слова Гриця «Весілля знову мусимо відкласти.
Що зробиш, мила, як таке життя?» вказують на таку його рису характеру:
Словами «Але ж Маруся так його чекала,
Такі літа одна перебула!
Нікому ні руки не шлюбувала,
Ані на кого й оком не вела» підкреслено таку рису її характеру:
"Сидиш, мовчиш,ні за холодну воду.
Тече повітка. Хата занехаяна.
Підмокло сіно. Поламався віз.
Все просить рук. Усе кричить хазяїна.
І грошей, грошей треба позаріз" - кому належить ця репліка?
" … тим часом воювала —
за курку, за телицю, за межу." - про кого ці слова?
"У церкву підем. Піп нас обвінчає.
Весілля справим. Пушкаря позвем.
Як не полюбиш. В мене вистачає
на двох любові. Якось проживем" - кому належить ця репліка?
В уста якого героя автор вкладає своє ставлення до українського народу?
Історії ж бо пишуть на столі.
Ми пишем кров’ю на своїй землі
Скільки днів було дано Марусі на роздуми перед стратою?
Гостинці, які передала мати Марусі у в’язницю:
Кому з героїв твору належать слова: "Це дівчина не просто так,Маруся. Це - голос наш. Це - пісня. Це - душа."
Дії твору Ліни Костенко "Маруся Чурай" відбуваються в часи гетьманування
Твір Ліни Костенко "Маруся Чурай" за жанром - це
Хто з героїв роману сказав:
Про наші битви -на папері голо.
Лише в піснях вогонь отой пашить.
Таку співачку покарать на горло,-
Та це ж не що, а пісню задушить
Який із розділів несе в собі ідейне навантаження твору?
Розставте послідовно розділи роману:
1)"Страта",
2)"Полтавський полк виходить на зорі"
3) "Гінець до гетьмана"
4) "Якби знайшлась неопалима книга"
5) "Сповідь"
«Він… вважає зокрема:
Їй треба дьогтем вимазати ворота». Хто так вважає?
До проблем роману не належить:
У кінці твору пропунує одружитися з Марусею :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома