Ліна Костенко належить до
Вірш "Страшні слова, коли вони мовчать..." Л.Костенко належить до лірики
Чи рвала мати так на собі коси,
Як задзвонили по його душі?
Та він же їй як рідний син і досі,
у них і виріс там на спориші.
У якій родині "він" виріс?
Як він уміє красно говорить!
Які у нього займища і луки!
Вся Україна полум'ям горить,
він і на цьому теж нагріє руки.
У цих рядках описано батька
До якого роду літератури належить твір «Маруся Чурай»?
За жанром твір “Маруся Чурай”
Укажіть персонажів з роману Ліни Костенко “Маруся Чурай” ( Позначте кілька відповідей)
У романі “Маруся Чурай” порушені проблеми ( укажіть кілька відповідей):
Ліна Костенко в основу свого твору “Маруся Чурай” поклала
“Глуха до пісні, завжди щось спотворить.
Все вишиває прошви подушок.
Ще як мовчить, – нічого. Заговорить,
– Гостренькі зуби – чисто ховрашок."
Про кого ці слова?
Відновіть рядок Все повторялось: ...
Рядки "Поезія — це завжди неповторність,
якийсь безсмертний дотик до душі." взято з поезії ...
"І врочить порив: не спиняйся, йди,
То — шлях правдивий. Ти — його предтеча" - це рядки з поезії В. Стуса
"Думою тугу розвіюю,
щоб був я завжди такий,
яким мене мати вродила
і благословила в світи..." - це рядки з поезії В.Стуса
Літературу українського постмодернізму представляє
Наприкінці ХХ століття помітним явищем української літератури став
«Патріархом» літературного угруповання «Бу-Ба-Бу» називають
Представником постмодерного письменства в Україні є
Термін «постмодернізм» перекладається як
Характерною ознакою у побудові сюжету постмодерних творів є
Цілком по-філософському І.Римарук вирішує питання про покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху: «хрест не орден хрест не одберуть» в поезії
З чим асоціюється образ висоти у вірші С. Жадана «Музика, очерет…»?
"Одеські тумани", "скумбрії плавники пурпурові", "електричні турбіни" − це образи з поезії
Митець повинен змусити людей слухати «серцем... і кров’ю», «як Квазімодо слухав дзвін» у поезії
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома