Однаковий звук позначають букви, виділені в окремих словах
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Протягом (1)одинАдцяти років у цьому (2)гуртожИтку було лише кілька (3)вИпадків серйозних правопорушень; цей (4)феномЕн, високу дисципліну, можна пояснити не (5)боЯзню студентів втратити місце, а передусім своєю вихованістю та порядністю.
Помилку допущено в написанні прислівника в рядку
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Букву и треба писати замість цифри
В з(1)ніті літа висохне м(2)гдаль,
Терпкого соку наб(3)руть гранати.
П'янкого сонця вічну п(4)ктораль
Сховає осінь за холодні ґрати.
Літеру в треба писати на місці пропуску в рядку
Помилку у відмінюванні іменника допущено в словосполученні
НЕМАЄ орфографічної помилки в реченні
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Іван Фірцак, відомий на весь світ український(1)_________, 1928 року був визнаний найсильнішою людиною планети. Він (2).... багато перемог на міжнародних (3).... . 2013 року за (4).... Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" було знято кінострічку про славетного українця. Касові (5)... сягнули близько мільйона гривень.
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Іван Фірцак, відомий на весь світ український(1)..., 1928 року був визнаний найсильнішою людиною планети. Він (2)___________ багато перемог на міжнародних (3).... . 2013 року за (4).... Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" було знято кінострічку про славетного українця. Касові (5)... сягнули близько мільйона гривень.
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Іван Фірцак, відомий на весь світ український(1)..., 1928 року був визнаний найсильнішою людиною планети. Він (2)багато перемог на міжнародних (3)_____________ . 2013 року за (4).... Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" було знято кінострічку про славетного українця. Касові (5)... сягнули близько мільйона гривень.
отримав
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Іван Фірцак, відомий на весь світ український(1)..., 1928 року був визнаний найсильнішою людиною планети. Він (2)... багато перемог на міжнародних (3)... . 2013 року за (4)_________Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" було знято кінострічку про славетного українця. Касові (5)... сягнули близько мільйона гривень.
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Іван Фірцак, відомий на весь світ український(1)..., 1928 року був визнаний найсильнішою людиною планети. Він (2)... багато перемог на міжнародних (3)... . 2013 року за (4)... Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" було знято кінострічку про славетного українця. Касові (5)________ сягнули близько мільйона гривень.
Редагування потребує речення(граматична помилка)
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення "Синоптики обіцяли поривчастий вітер..." вибрати
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків (цифра позначає попередній розділовий знак)
Було ще темно, (1 )але старий відчував, (2) що настає ранок; (3) веслуючи, (4) він раз по раз чув тремтливі звуки, (5) коли летюча риба вихоплювалася з води і, (6) зі свистом розтинаючи повітря своїми твердими крильми, (7) шугала в темряву.
Суфікс -ник- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Прочитайте діалог. Правильним є твердження
- Хто з тренерів повезе нашу команду до Львова?
-Можливо, Андрійчук,- відповів Микита.
-А він уже вийшов із відпустки?
-Мабуть, так. А ти поїдеш?
-Це залежить від досягнень, які я продемонструю на чемпіонаті міста.
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
____________, не забудь купити в аптеці_______________ шампунь і________ боржомі.
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
В овочевому, що біля ______________, продають ___________ кавуни.
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
В останні_________ мають початися змагатися________________.
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
Майже ___________ учні бігали ______________, галасували, тож не відразу почули зауваження_______________
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
Інтуїція на ЗНО-це доре, але тестові завдання треба виконувати _________, щоб потім не довелося ще рік навчатися ________________з репетитором.
Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності
1. На ньому було зображено здоровецького змія-удава, що ковтає якусь хижу звірюку.
2.Я показав своє творіння дорослим і спитав, чи воно не страхає їх.
3.Коли мені було шість років, в одній книжці про дрімучі ліси я угледів чудернацький малюнок.
4. Я довго сушив мізки над отаким пригодами в джунглях, аж урешті й сам намалював кольоровим олівцем перший у моєму житті малюнок.
5.У книжці писалося: "Удав свою здобич цілою, не пережовуючи, після чого він не може навіть із місця зрушити й спить пів року аж поки перетравить їжу"
Відокремленою прикладкою ускладнено речення
1. На ньому було зображено здоровецького змія-удава, що ковтає якусь хижу звірюку.
2.Я показав своє творіння дорослим і спитав, чи воно не страхає їх.
3.Коли мені було шість років, в одній книжці про дрімучі ліси я угледів чудернацький малюнок.
4. Я довго сушив мізки над отаким пригодами в джунглях, аж урешті й сам намалював кольоровим олівцем перший у моєму житті малюнок.
5.У книжці писалося: "Удав свою здобич цілою, не пережовуючи, після чого він не може навіть із місця зрушити й спить пів року аж поки перетравить їжу"
Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному
1. На ньому було зображено здоровецького змія-удава, що ковтає якусь хижу звірюку.
2.Я показав своє творіння дорослим і спитав, чи воно не страхає їх.
3.Коли мені було шість років, в одній книжці про дрімучі ліси я угледів чудернацький малюнок.
4. Я довго сушив мізки над отаким пригодами в джунглях, аж урешті й сам намалював кольоровим олівцем перший у моєму житті малюнок.
5.У книжці писалося: "Удав свою здобич цілою, не пережовуючи, після чого він не може навіть із місця зрушити й спить пів року аж поки перетравить їжу"
Двома рядами однорідних членів ускладнено речення
1. На ньому було зображено здоровецького змія-удава, що ковтає якусь хижу звірюку.
2.Я показав своє творіння дорослим і спитав, чи воно не страхає їх.
3.Коли мені було шість років, в одній книжці про дрімучі ліси я угледів чудернацький малюнок.
4. Я довго сушив мізки над отаким пригодами в джунглях, аж урешті й сам намалював кольоровим олівцем перший у моєму житті малюнок.
5.У книжці писалося: "Удав свою здобич цілою, не пережовуючи, після чого він не може навіть із місця зрушити й спить пів року аж поки перетравить їжу"
Виділене слово( у реченні 5) НЕ МОЖНА замінити на
1. На ньому було зображено здоровецького змія-удава, що ковтає якусь хижу звірюку.
2.Я показав своє творіння дорослим і спитав, чи воно не страхає їх.
3.Коли мені було шість років, в одній книжці про дрімучі ліси я угледів чудернацький малюнок.
4. Я довго сушив мізки над отаким пригодами в джунглях, аж урешті й сам намалював кольоровим олівцем перший у моєму житті малюнок.
5.У книжці писалося: "Удав свою ЗДОБИЧ цілою, не пережовуючи, після чого він не може навіть із місця зрушити й спить пів року аж поки перетравить їжу"
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
Не знаю, як ти будеш ____________ свого сина, адже цього разу він перейшов червону лінію.
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
Батько завжди намагався мене ____________ , тому я і сам виріс вимогливим, люблю дисципліну.
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
Я вже втомився_______________, довго так не протримаюся, треба взяти відпустку.
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
Годі _______________! Кажи правду, якою б гіркою вона не була!
Увідповідніть приклад уживання коми з його умовою
Не смерть страшна, а недуга.
Увідповідніть приклад уживання коми з його умовою
На вулиці було сиро, дріботів дощ
Увідповідніть приклад уживання коми з його умовою
Словом, я до безумства люблю дощ.
Увідповідніть приклад уживання коми з його умовою
Усе місто спить, суворе й мовчазне.
Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом
Неозначено-особове
Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом
Означено-особове
Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом
Безособове
Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом
Називне
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
Попри будь-які застороги, я буду шукати свою любов.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
У будь-яких труднощах я завжди бачу корисний досвід.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
Саме через хворобу я пропустив найцікавіші футбольні матчі.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
Поїду навчатися з неймовірним бажанням і великими надіями.
З'ясуйте форму дієслова виділеного слова.
І хочеться знати, куди ПАДАЄ сонце, кортить дійти рівним степом до краю землі й заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося погаслих сонць.
З'ясуйте форму дієслова виділеного слова.
І хочеться знати, куди падає сонце, КОРТИТЬ дійти рівним степом до краю землі й заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося погаслих сонць.
З'ясуйте форму дієслова виділеного слова.
І хочеться знати, куди падає сонце, кортить дійти рівним степом до краю землі й ЗАГЛЯНУТИ в прірву, де вже чимало назбиралося погаслих сонць.
З'ясуйте форму дієслова виділеного слова.
І хочеться знати, куди падає сонце, кортить дійти рівним степом до краю землі й заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося ПОГАСЛИХ сонць.
Немає помилки в рядку
Яким членом речення є виділене слово
Батька попросили ОНОВИТИ старий сценарій.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома