Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.

Додано: 23 квітня 2019
Предмет: Алгебра, 7 клас
Тест виконано: 500 разів
7 запитань
Запитання 1

Який з наведених виразів показує, що число 13 на 5 більше за різницю чисел 6 і х?

варіанти відповідей

13-(6-х)=5

13+(6-х)=5

(6-х)-5=13

5-(6-х)=13

Запитання 2

Який з наведених виразів показує, що сума чисел х і 7 на 6 менша від числа 15?

варіанти відповідей

(х+7)-15=6

6-(х+7)=15

(х+7)-6=15

15-(х+7)=6

Запитання 3

Для освітлення семи вулиць потрібно стільки ліхтарів, скільки для освітлення десяти провулків. Скільки ліхтарів потрібно для освітлення кожної вулиці, якщо для освітлення кожного з провулків потрібно на 9 ліхтарів менше, ніж для освітлення кожної з вулиць?

Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено кількість ліхтарів на кожній з вулиць?

варіанти відповідей

7(х-9)=10х

7х=10(х-9)

10х-7х=9

7х=10(х+9)

Запитання 4

Для пошиття шести суконь потрібно стільки тканини, скільки й для пошиття десяти спідниць. Скільки метрів тканини потрібно для пошиття однієї спідниці, якщо для пошиття однієї сукні потрібно на 2м тканини більше, ніж для пошиття однієї спідниці?

Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено кількість метрів тканини, необхідної для пошиття однієї спідниці?

варіанти відповідей

9х-6х=2

6х=9(х+2)

6(х+2)=9х

6(х-2)=9х

Запитання 5

У вазі 9 троянд, із них білих (х) на 3 більше, ніж червоних (у). Яка із систем рівнянь описує цю ситуацію?

варіанти відповідей
Запитання 6

У саду 18 фруктових дерев, із них яблунь (х) на 6 більше, ніж груш (у). Яка із систем рівнянь описує цю ситуацію?

варіанти відповідей
Запитання 7

З пунктів А і В, відстань між якими 60 км, вирушили одночасно пішохід і велосипедист. Якщо вони рухатимуться назустріч один одному, то зустрінуться через 3 год, а якщо вони рухатимуться в одному напрямі, то велосипедист наздожене пішохода через 5 год. Знайдіть швидкість пішохода.

варіанти відповідей

3 км/год

4 км/год

4,5 км/год

5 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест