Лінійні рівняння з однією змінною. Розв'язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота.

Додано: 11 жовтня
Предмет: Алгебра, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Коренем якого рівняння є число 8?

варіанти відповідей

х ∶ 4 = 3

х - 9 = 1

х + 7 = 15

2х = 10

Запитання 2

Яке з рівнянь є лінійним?

варіанти відповідей

2 = 5

х + 7 = х2

3х + х2 = 0

2х = 0

Запитання 3

Яке з рівнянь не має коренів?

варіанти відповідей

7х = 0

0х = 7

0х = 0

7х = 7

Запитання 4

Знайдіть корінь рівняння 0,3х - 1,5 = 0

варіанти відповідей

5

- 5

1⁄5

- 1⁄5

Запитання 5

Яке з рівнянь рівносильне рівнянню 3х - 8 = 10?

варіанти відповідей

2х = -12

х + 7 = 1

5х = 30

х - 9 = 3

Запитання 6

На одній з полиць книжок у тричі більше, ніж на іншій. Скільки книжок на цій полиці, якщо разом на двох полицях 48 книжок?

варіанти відповідей

12

16

30

36

Запитання 7

Укажіть рівняння, коренем якого є будь-яке число.

варіанти відповідей

12х = - 8

2(х - 1) = 2х

2(х - 1) = 2х - 2

2х = 2х - 2

Запитання 8

Знайдіть корінь рівняння:

варіанти відповідей

0

1

2

5

Запитання 9

Розв'яжіть рівняння |2х - 5| = 7. Якщо рівняння має один корінь, укажіть його у відповіді. Якщо рівняння має два корені, у відповіді укажіть їх суму.

варіанти відповідей

7

6

- 1

5

Запитання 10

У першому кошику яблук на 6 манше, ніж у другому, й удвічі менше, ніж у третьому. Всього у трьох кошиках 62 яблука. Встновіть відповідність між питаннями до задачі (1-3) та відповідями до них (А-Г).

1. Скільки яблук у першому кошику? А. 28 яблук

2. Скільки яблук у другому кошику? Б. 20 яблук

3. Скільки яблук у третьому кошику? В. 16 яблук

Г. 14 яблук

варіанти відповідей

1-Г; 2-Б; 3-А

1-А; 2-В; 3-Г

1-Б; 2-Г; 3-В

1-В; 2-А; 3-Б

Запитання 11

Для якого значення α рівняння (α+3)х = α(α-3) не має розв'язків?

варіанти відповідей

немає таких значень α

- 3

0

3

Запитання 12

80% від одного числа дорівнюють 2⁄7 від другого. Знайдіть менше із цих чисел, якщо їх сума дорівнює 70.

варіанти відповідей

30

24

22

20

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест