Поетичному осмисленню пройденого шляху, призначення митця присвячено твір
“Мій друже вбогий, нелукавий!
Ходімо дальше”, -у цих рядках НЕ використано
Вірш “Доля” входить до
Вірш “Доля” за жанром
Вірш “Росли укупочці, зросли” є зразком лірики
Який твір було написано в казематі
Біблійним мотивам присвячено твір
“Убогі, кайданами куті” у творі “Ісаія. Глава 35” – це
Т. Шевченко удосконалив літературний жанр
. Установіть відповідність між назвою твору та його жанром
1 “Кавказ”
2 “Причинна”
3 “У мертвим, і живим, і ненародженим”
4 “У нашім раї на землі”
А балада
Б вірш
В пейзажна мініатюра
Г політична сатирична поема
Д послання
Установіть відповідність між назвами творів та цитатами з них
1 “Доля”
2 “Сон”
3 “Ісаія. Глава 35”
4 “Кавказ”
А “І спочинуть невольничі
Утомлені руки,
І коліна одпочинуть,
кайданами куті”
Б “Споконвіку Прометея
Там орел карає”
В “Ми не лукавили з тобою,
Ми просто йшли. У нас нема
зерна неправди за собою”
Г “Настане суд, заговорять
І Дніпро, і гори”
Д “Он глянь, у тім раї, що ти покидаєш
Латану свитину з каліки знімають”
Установіть відповідність між уривками та художніми засобами
1 анафора
2 порівняння
3 алітерація
4 ліричні звертання
А “Така її доля…
О Боже мій милий”
Б “За кражу, за войну, за кров,
Щоб братню кров пролити просять
І потім в дар тобі приносять
З пожару вкрадений покров”
В “Цариця – небога, Мов опеньок засушений,
Тонка, довгонога”
Г “Та нетрями,
Та глибокими ярами,
Та широкими степами,
Та байраками”
Д “Борітеся – поборете,
Вам Бог помагає”
Установіть відповідність між уривками та художніми засобами
1 метафора
2 тавтологія
3 анафора
4 риторичне звертання
А “Реве та стогне Дніпр широкий,
Сердитий вітер завива”
Б “І в темній темниці голодом замучив”
В “Не вернуться сподівані,
Не вернеться воля”
Г “Не вернуться запорожці,
Не встануть гетьмани”
Д “Будеш, батьку панувати,
поки живуть люди…”
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома