Людина у соціо-культурному просторі

Додано: 1 грудня 2023
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
10 запитань
Запитання 1

Думка про соціальну природу людини належить:

варіанти відповідей

Аристотелю

Ніцше

Сковороді


Запитання 2

Ключовою цінністю соціального буття виступає:


варіанти відповідей

Відповідальність

Вихованість

Ввічливість

Запитання 3

Важливою соціалізуючою функцією індивіда постає:

варіанти відповідей

Комунікація

Наука

Туризм


Запитання 4

Соціальна різноманітність міститься у:

варіанти відповідей

Етнічній, конфесійні, гендерній полікультурності

Критичному, креативному, інноваційному мисленні

Науковій, творчий, спортивній активності


Запитання 5

Стереотипи ґрунтуються на:

варіанти відповідей

Сталих уявленнях про соціальні ролі, групи, явища, то що

Визначених наукових положеннях, поняттях, висновках, то що

Розповсюдженні релігійних практик, фантастичних парадигм, уфологічних концепцій, то що


Запитання 6

Вільній та якісній самореалізації сучасної людини заважають:

варіанти відповідей

Стереотипи, упередження, забобони

Спорт, освіта, наука

Домашні завдання, хатні обов’язки, спілкування з друзями


Запитання 7

Дискримінація може бути:

варіанти відповідей

Прямою та непрямою, опосередкованою та підбуренням до порушення прав та свобод людини

Ввічливою та грубою, доцільною та безпідставною

Законною та кримінальною, уявною та реальною

Запитання 8

Конфлікти в соціальному середовище виникають через:

варіанти відповідей

Неузгодженість думок учасників комунікації

Неузгодженість наукових концепцій

Неузгодженість режиму функціонуванні різних біологічних видів

Запитання 9

Основою соціального існування виступають:

варіанти відповідей

Історико-культурні цінності

Кулінарні традиції та церемоніальні практики

Мистецтво та спорт

Запитання 10

Вихід із складної ситуації допоможуть знайти: (слід вибрати три правильні відповіді)

варіанти відповідей

Читка постановка проблеми

Уміння правильно ставити запитання, щодо сутності поточної проблеми

Здатність подивитись на проблему з нового ракурсу

Відмова від можливості вирішення певної проблеми

Очікування допомоги

Використання сталих уявлень для вирішення проблеми

Намагання передоручити вирішення проблеми

Відтермінування розв’язання проблемного питання


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест