Як у середовище журналістів назівають приховану рекламу?
До гейткіперів, що контролюють зміст медіа належать
Установіть відповідність між термінами та їхніми тлумаченнями
А. пропаганда
Б. маніпуляція
В. новини
Г. фейк
1. підробка у широкому сенсі, перекладається як «підробний, фальшивий»
2. техніка свідомого використання інформації заради формування певного погляду, ставлення до певної особи або явища.
3.форма комунікації, спрямованої вплинуть на ставлення населення до певного питання
4. не просте висвітлення реальності, а соціально сконструйована, відредагована реальність.
Про яке явище суспільно-політичного життя держав свідчить джерело.
«Ці 10 країн нехтують міжнародними стандартами, забороняючи або жорстко обмежуючи незалежні засоби масової інформації... », - йдеться у повідомленні.
Десятку найбільших переслідувачів ЗМІ очолюють Еритрея, Північна Корея і Туркменістан. У цих країнах, як зазначають у Комітеті захисту журналістів, ЗМІ «служать рупором держави, а будь-яка незалежна журналістика ведеться із заслання".
Також до списку увійшли Іран, Білорусь, Саудівська Аравія, Китай, В'єтнам, Екваторіальна Гвінея і Куба.
У звіті зазначається, що умови для журналістів і свободи преси у таких державах, як Сирія, Ємен і Сомалі, також надзвичайно складні, проте вони не пов'язані з /цим явищем/ - саме тому ці країни не увійшли в вищеназвану десятку. Небезпечні умови для преси там швидше створюють такі фактори, як насильницькі конфлікти, недостатня інфраструктура і роль недержавних суб'єктів».
Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в масмедіа?
Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?
Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є
Вкажіть 3 позитивні фактори використання інтернету
Закон «Про доступ до публічної інформації», в Україні прийнято у
Контроль держави за мас-медіа це
Що називають "четвертою гілкою влади"?
Подія, що реально сталася, - це …
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома