Медіаграмотність

Додано: 30 березня 2022
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
Копія з тесту: Медіаграмотність
Тест виконано: 83 рази
12 запитань
Запитання 1

Медіаграмотність - це... 

 

варіанти відповідей

сукупність знань, навичок та умінь, які дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів і форм для різних типів медіа

частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа

вміння читати й писати або вміння використовувати мову, щоб читати, писати чи розмовляти.

стан захищеності кожного індивіда від недостовірної або небезпечної інформації, що завдає шкоди здоров'ю людини, її моральності й особистністному розвитку

Запитання 2

Як захистити себе від негативного впливу неякісної інформації?


варіанти відповідей

викинути всі гаджети

поставити собі чіткі обмеження на користування соцмережами, месенджерами та визначити, скільки часу в день ти виділяєш на прочитання новин

влаштовувати собі так званий «інформаційний детокс» 1 раз на місяць

поставити фільтр новин

Запитання 3

У якому разі інтернет ЗМІ звільняється від відповідальності за поширення недостовірної інформації?


варіанти відповідей

Згідно із Законом України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», ЗМІ мають нести відповідальність за поширення недостовірної інформації, фейків, пропаганди тощо

Редакція, журналіст звільняються від відповідальності за публікацію відомостей, які не відповідають дійсності, у разі, якщо ці відомості одержано від інформаційних агентств або від засновника (співзасновників)

У разі, якщо інформація була взята із особистих сторінок політиків та посадовців у соціальних мережах

якщо інформація отримано від третіх осіб

Запитання 4

Як думаєте, які розлади здоров'я може викликати споживання «вірусної» інформації?


варіанти відповідей

 Ніякі, інформація навряд чи може негативно вплинути на стан здоров'я.

Часткова або цілковита втрата інтенційності особистості, ефект роздвоєння свідомості та «подвійної моралі»

Есенціальна гіпертонія, психогенна сліпота або глухота

Психічні захворювання

Запитання 5

Як Ви визначаєте, чи достовірна інформація чи ні?


варіанти відповідей

радитеся з котом

питаєте у друзів

заходите на першоджерела

довіряю чуткам

Запитання 6

Головною метою всіх новин у медіа має бути


варіанти відповідей

 інформування

пропаганда

навчання

розважання

Запитання 7

Важливу роль у встановленні та розвитку 

медіаосвіти зіграло...  


варіанти відповідей

МАГАТЕ

ЮНЕСКО

ОБСЄ

ООН

Запитання 8

Кожен громадянин України має право вільно збирати, зберігати і поширювати інформацію. Це записано...


варіанти відповідей

в Кодексі законів про працю

в Законі про освіту

в Цивільному кодексі України

в Конституції України

Запитання 9

Коли було прийнято Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні?


варіанти відповідей

2002 р.

2008 р.

 2010 р.

2012 р.

Запитання 10

Неспроможність людини адекватно і раціонально моделювати своє майбутнє, неріалістичність її планів, надмірну безкомпромісність у виборі життєвих цілей зазвичай пов'язують із...

варіанти відповідей

позитивним впливом інтернету

результатом соціальних процесів

конфліктами у сіспільстві

негативним впливом інтернету

Запитання 11

Будь-які відомості, створені людиною для передачі вчасі та просторі, - це...

варіанти відповідей

масмедіа

інформація

інформаційний процес

засоби масової інформації

Запитання 12

З логічного ряду ключових принципів медіаграмотності випадає...

варіанти відповідей

усі медіамеседжі сконструйовані

медіамеседжі формують наше сприйняття реальності

медіамеседжі не містять комерційного втручання

різні аудиторії по-різному розуміють один і той самий меседж

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест