Дошкільна освіта
- цілісний процес, спрямований на:
1)забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
2)формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду.
1)заклади дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності;
2)наукові і методичні установи;
3)органи управління освітою;
4)освіта та виховання в сім'ї.
Систему дошкільної освіти становлять:
1)доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що надаються системою дошкільної освіти;
2)рівність умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обдарувань, різнобічного розвитку кожної дитини;
3)єдність розвитку, виховання, навчання і оздоровлення дітей;
4)єдність виховних впливів сім'ї і закладу дошкільної освіти;
5)наступність і перспективність між дошкільною та початковою загальною освітою;
6)світський характер дошкільної освіти у державних і комунальних закладах дошкільної освіти;
7)особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості дитини;
8)демократизація та гуманізація педагогічного процесу;
9)відповідність змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти особливостям розвитку та стану здоров'я дитини дошкільного віку;
1)заклади дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності;
2)наукові і методичні установи;
3)органи управління освітою;
4)освіта та виховання в сім'ї.
навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.
Заклад дошкільної освіти
навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.
Дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні.
заклад дошкільної освіти (ясла) для дітей віком від одного до трьох років, де забезпечуються догляд за ними, а також їх розвиток і виховання відповідно до вимог Базового компонента;
Завдання дошкільної освіти
1)збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
2)виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
3)формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
4)виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.
1)заклад дошкільної освіти (ясла) для дітей віком від одного до трьох років, де забезпечуються догляд за ними, а також їх розвиток і виховання відповідно до вимог Базового компонента;
2)заклад дошкільної освіти (ясла-садок) для дітей віком від одного до шести (семи) років, де забезпечуються догляд за ними, розвиток, виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента;
3)заклад дошкільної освіти (дитячий садок) для дітей віком від трьох до шести (семи) років, де забезпечуються їх розвиток, виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти;
1)заклади дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності;
2)наукові і методичні установи;
3)органи управління освітою;
освіта та виховання в сім'ї.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома