1)доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що надаються системою дошкільної освіти;
2)рівність умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обдарувань, різнобічного розвитку кожної дитини;
3)єдність розвитку, виховання, навчання і оздоровлення дітей;
4)єдність виховних впливів сім'ї і закладу дошкільної освіти;
5)наступність і перспективність між дошкільною та початковою загальною освітою;
6)світський характер дошкільної освіти у державних і комунальних закладах дошкільної освіти;
7)особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості дитини;
8)демократизація та гуманізація педагогічного процесу;
9)відповідність змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти особливостям розвитку та стану здоров'я дитини дошкільного віку;