Перше чітке визначення предметного уроку дав
На предметному уроці обов’язковим є наявність предмета
Активна форма навчально-виховного процесу, що вимагає застосування активних методів навчання − це
За об’ємом природничі поняття бувають
Кращих результатів в процесі засвоєння знань з природознавства можна досягти, використовуючи
До натуральних засобів наочності відносять
У початкових класах найчастіше проводять досліди
Масштабом учні користуються, починаючи з
Фенологічні спостереження в природі є різновидом
До методів, що забезпечують опосередковане ознайомлення з природою відносяться:
Виділіть методи, що відображають зовнішню сторону пізнавальної діяльності учнів:
Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:
Які з названих тем рекомендовано програмою як теми уроків екскурсій з природознавства у 2-му класі:
Виділіть методи, що можуть складати мікроструктуру поточного уроку-екскурсії з природознавства:
Які з названих тем рекомендовано програмою як теми проектів з природознавства у 2-му класі:
Яку форму організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:
Які методи є ефективними при вивченні теми «Сучасні уявлення про Всесвіт» у четвертому класі:
Виділіть структурні компоненти спостереження як методу навчання:
Які види дослідів за рівнем пізнавальної самостійності проводяться з учнями початкових класів на уроках природознавства:
Виділіть методи проблемного навчання:
Спостереження як метод навчання природознавства – це
Фенологічні спостереження в природі є різновидом
Правильне судження, що відповідає терміну «колекції»:
.
Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома