Методика навчання природознавства для 13 А,В груп Варіант 4

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Природничі науки
Тест виконано: 9 разів
24 запитання
Запитання 1

Перше чітке визначення предметного уроку дав

варіанти відповідей

Герд О.Я

Ягодовський К.П

Вахтеров В.П

Запитання 2

На предметному уроці обов’язковим є наявність предмета

варіанти відповідей

на кожній парті

тільки на столі вчителя

Запитання 3

Активна форма навчально-виховного процесу, що вимагає застосування активних методів навчання − це

варіанти відповідей

урок-екскурсія

предметний урок

нестандартний урок

Запитання 4

За об’ємом природничі поняття бувають

варіанти відповідей

поодинокі

загальні

біологічні

Запитання 5

Кращих результатів в процесі засвоєння знань з природознавства можна досягти, використовуючи

варіанти відповідей

словесні методи

практичні методи

поєднання методів

Запитання 6

До натуральних засобів наочності відносять

варіанти відповідей

гербарії

колекції ґрунтів

фотографії

Запитання 7

У початкових класах найчастіше проводять досліди

варіанти відповідей

репродуктивні

творчі

Запитання 8

Масштабом учні користуються, починаючи з

варіанти відповідей

третього класу

четвертого класу

другого класу

Запитання 9

Фенологічні спостереження в природі є різновидом

варіанти відповідей

позаурочної роботи

позакласної роботи

Запитання 10

До методів, що забезпечують опосередковане ознайомлення з природою відносяться:

варіанти відповідей

спостереження

розгляд картин

використання діафільмів і кінофільмів

розгляд картин; робота з малюнками;

дослідження в природі;

Запитання 11

Виділіть методи, що відображають зовнішню сторону пізнавальної діяльності учнів:

варіанти відповідей

бесіда, розповідь; робота за підручником; робота з наочними посібниками;

дослід; індукція, дедукція, пояснювально-ілюстративний метод;

робота з наочними посібниками;

спостереження за розвитком рослин, тварин, за поступовими сезонними змінами в житті рослин, тварин. 

Запитання 12

 Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:

варіанти відповідей

урок;

репродуктивна бесіда;

урок; позакласна робота; позаурочна робота;

спостереження.

Запитання 13

Які з названих тем рекомендовано програмою як теми уроків екскурсій з природознавства у 2-му класі:

варіанти відповідей

«Здрастуй, літечко! (спостереження за ознаками літа, що наближається)»; «Спостереження за явищами природи восени»;.

«Культурні рослини (город, квітник, сад, теплиця, оранжерея, інше)»;

Запитання 14

Виділіть методи, що можуть складати мікроструктуру поточного уроку-екскурсії з природознавства:

варіанти відповідей

спостереження; дослідницька практична робота;

дослідницька пошукова робота;

узагальнююча бесіда закріплення набутих знань, умінь і навичок з розділу;

розширювальні спостереження. 

Запитання 15

 Які з названих тем рекомендовано програмою як теми проектів з природознавства у 2-му класі:

варіанти відповідей

«Як тварини готуються до весни»;

«Збережемо життя ялинці»; «Як тварини готуються до зими?»;

Запитання 16

Яку форму організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:

варіанти відповідей

проблемний виклад;

спостереження;

домашня робота;

групова робота; фронтальна робота; домашня робота. 

Запитання 17

Які методи є ефективними при вивченні теми «Сучасні уявлення про Всесвіт» у четвертому класі:

варіанти відповідей

дослід;

робота з підручником;

спостереження;

розповідь; мультимедійна презентація.

Запитання 18

Виділіть структурні компоненти спостереження як методу навчання:

варіанти відповідей

дискусія;

вступна розповідь;

безпосереднє цілеспрямоване сприймання предметів і явищ природи; план спостереження;

узагальнююча бесіда.

Запитання 19

Які види дослідів за рівнем пізнавальної самостійності проводяться з учнями початкових класів на уроках природознавства:

варіанти відповідей

короткотривалі

демонстраційні;

довготривалі;

творчі; репродуктивні.

Запитання 20

Виділіть методи проблемного навчання:

варіанти відповідей

бесіда;

розповідь;

евристичний; дослідницький;

практична робота.

Запитання 21

Спостереження як метод навчання природознавства – це

варіанти відповідей

цілеспрямоване сприймання педагогічного явища без втручання в нього

цілеспрямоване сприйняття предметів і явищ природи, в процесі якого виділяють їх ознаки і властивості

Запитання 22

Фенологічні спостереження в природі є різновидом

варіанти відповідей

позаурочної роботи

позакласної роботи

Запитання 23

Правильне судження, що відповідає терміну «колекції»:

.


варіанти відповідей

зібрання однорідних об’єктів, що мають спільні ознаки, і в яких розрізняються всі частини;

зібрання невеличких за розмірами плодів та насіння різних рослин, шкідливих комах;

роздавальний матеріал на предметних уроках природознавства;

зібрання невеличких за розмірами уламків гірських порід, шкідливих комах

Запитання 24

Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:


варіанти відповідей

урок, репродуктивна бесіда;

фронтальна робота, домашня робота, групова робота, дослід;

класно-урочна, позакласна, позаурочна;

дослідна робота, групова робота, домашня робота.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест