Візуально-чуттєве сприйняття предметів та явищ навколишнього світу в їх натуральному або штучному, символічному зображенні характеризує така група методів навчання як:
До евристичних (частково-пошукових) методів навчання природознавства відносять:
Правильне судження, що відповідає визначенню спостереження як методу забезпечення наочно-чуттєвої основи знань про природу:
Евристична бесіда на уроках природознавства складається з:
Методичний посібник О. Г ерда для вчителів початкових класів мав назву:
Правильне судження, що відповідає терміну «гербарій»:
Правильне судження, що відповідає терміну «колекції»:
.
Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:
Оптимальною буде така дидактична мета вступного уроку- екскурсії:
Класифікація уроків-екскурсій за місцем у структурі вивчення розділу або курсу:
Визначити, який тип уроку є оптимальним, під час засвоєння змісту теми з природознавства «Корисні копалини рідного краю»:
Об’єктом вивчення методики навчання природознавства є:
У курсі навчання природознавства молодші школярі оволодівають знаннями про:
Підручник О. Герда для учнів початкових класів мав назву:
До засобів унаочнення неживої природи у початковій школі відносять:
Специфічними принципами, що обумовлюють зміст навчального матеріалу з природознавства, є принципи:
Які елементи можуть складати мікроструктуру поточного уроку - екскурсії з природознавства:
Класифікація уроків-екскурсій за обсягом власне предметного змісту теми екскурсії:
Візуально-чуттєве сприйняття предметів та явищ навколишнього світу в їх натуральному або штучному, символічному зображенні характеризує така група методів навчання як:
При вивчення теми «Які властивості має повітря» у 3 класі ви проводитимете:
Об’єктом вивчення методики навчання природознавства є:
У курсі навчання природознавства молодші школярі оволодівають знаннями про:
При вивчення теми «Які властивості має повітря» у 3 класі ви проводитимете:
Тема «Як зображують місцевість на плані?» вивчається
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома