Методика навчання природознавства для 13 А,В груп Варіант 3

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Природничі науки, 11 клас
Тест виконано: 48 разів
24 запитання
Запитання 1

Візуально-чуттєве сприйняття предметів та явищ навколишнього світу в їх натуральному або штучному, символічному зображенні характеризує така група методів навчання як:

варіанти відповідей

практичні; 


словесні;

 наочні;

репродуктивні.

Запитання 2

До евристичних (частково-пошукових) методів навчання природознавства відносять:


варіанти відповідей

створення вчителем проблемної навчальної ситуації, поетапне її розв’язування з аналізом послідовності і логіки вирішення завдання;

способи елементарного засвоєння творчої діяльності (певних її етапів) при роботі з об’єктами природи;

формулювання вчителем риторичних запитань на які він сам відповідає;

формулювання вчителем проблемних питань на які віг сам відповідає .

Запитання 3

Правильне судження, що відповідає визначенню спостереження як методу забезпечення наочно-чуттєвої основи знань про природу:


варіанти відповідей

  цілеспрямоване, планомірне, сприйняття об’єктів навколишньої дійсності з метою виділення суттєвих ознак предметів та явищ природи;

 планомірне, сприйняття об’єктів навколишньої дійсності та накопичення чуттєвого досвіду;

 

розвиток спостережливості дитини, уміння аналізувати, узагальнювати та планувати певну діяльність;

цілеспрямоване сприйняття педагогічного явища без втручання в його хід.

Запитання 4

Евристична бесіда на уроках природознавства складається з:


варіанти відповідей

продуктивно-пізнавальних запитань;

репродуктивно-мнемічних запитань;

репродуктивно-пізнавальних запитань;

репродуктивно-контрольних.

Запитання 5

Методичний посібник О. Г ерда для вчителів початкових класів мав назву:


варіанти відповідей

«Предметні уроки в початковій школі»;

«Світ Божий»;

«Рідне слово»;

«Серце віддаю дітям».

Запитання 6

Правильне судження, що відповідає терміну «гербарій»:


варіанти відповідей

натуральні об’єкти, що можуть бути використані для виконання практичних завдань на уроках природознавства;

засушені рослини або їх частини, що прикріплені до цупкого паперу;

композиції із засушених квітів;

ілюстрації рослин.

Запитання 7

Правильне судження, що відповідає терміну «колекції»:

.


варіанти відповідей

зібрання однорідних об’єктів, що мають спільні ознаки, і в яких розрізняються всі частини;

зібрання невеличких за розмірами плодів та насіння різних рослин, шкідливих комах;

роздавальний матеріал на предметних уроках природознавства;

зібрання невеличких за розмірами уламків гірських порід, шкідливих комах

Запитання 8

Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:


варіанти відповідей

урок, репродуктивна бесіда;

фронтальна робота, домашня робота, групова робота, дослід;

класно-урочна, позакласна, позаурочна;

дослідна робота, групова робота, домашня робота.

Запитання 9

Оптимальною буде така дидактична мета вступного уроку- екскурсії:


варіанти відповідей

формування умінь, засвоєння фактичного матеріалу про об’єкти явища природи, поглиблення засвоєних знань, формування елементарних опорних уявлень про засвоєння навчального матеріалу, розділу чи тем;

формування елементарних опорних уявлень для засвоєння навчального матеріалу розділу чи теми, розширення засвоєних знань;

засвоєння фактичного матеріалу про об’єкти природи;

ознайомлення із сутністю понять, розширення засвоєних знань.

Запитання 10

Класифікація уроків-екскурсій за місцем у структурі вивчення розділу або курсу:


варіанти відповідей

вступний, поточний, підсумковий;

однотемний, багатотемний, вступний;

поточний, багатотемний, підсумковий;

підсумковий, однотемний, багатотемний.

Запитання 11

Визначити, який тип уроку є оптимальним, під час засвоєння змісту теми з природознавства «Корисні копалини рідного краю»:


варіанти відповідей

комбінований урок;

предметний урок;

інтегрований урок;

узагальнюючий урок.

Запитання 12

Об’єктом вивчення методики навчання природознавства є:

варіанти відповідей

оточуюче середовище ;


природа та суспільство;

процес навчання природознавства в початковій школі;

людина та середовище її життя.

Запитання 13

 У курсі навчання природознавства молодші школярі оволодівають знаннями про:


варіанти відповідей

предмети і явища природи, взаємозв’язки й залежності у природі, способи різних видів навчально-пізнавальної діяльності;

спеціальні фізичні методи пізнання об’єктів природи, способи практичної діяльності з об’єктами природи;

 загальні способи самоуправління навчально-пізнавальною діяльністю, норми ставлення до самого себе в природі;

методи вивчення природознавства.

Запитання 14

Підручник О. Герда для учнів початкових класів мав назву:


варіанти відповідей

«Предметні уроки в початковій школі»;

«Рідне слово»;

«Земля, повітря і вода»;

«Книжица читальная».

Запитання 15

До засобів унаочнення неживої природи у початковій школі відносять:


варіанти відповідей

мінерали, корисні копалини, колекції ґрунтів;

корисні копалини, гірські породи, колекції ґрунтів;

фіксовані препарати, колекції комах, гербарії, корисні копалини, колекції ґрунтів;

гербарії, компас, колекції ґрунтів.

Запитання 16

Специфічними принципами, що обумовлюють зміст навчального матеріалу з природознавства, є принципи:


варіанти відповідей

науковості, доступності, сезонності;

сезонності, краєзнавчий, батьківщинознавчий, фенологічний;

краєзнавчий, фенологічний, доступності;

систематичності і послідовності, фенологічнй.

Запитання 17

Які елементи можуть складати мікроструктуру поточного уроку - екскурсії з природознавства:


варіанти відповідей

спостереження, засвоєння нових знань, умінь і навичок, застосування знань, дослідницька практична робота;

евристична бесіда, закріплення, узагальнення, систематизація та застосування набутих знань, умінь і навичок;

закріплення, узагальнення, систематизація та застосування набутих знань, умінь і навичок;

узагальнююча бесіда, навчальні ігри, робота з підручником.

Запитання 18

Класифікація уроків-екскурсій за обсягом власне предметного змісту теми екскурсії:

варіанти відповідей

вступний, поточний;

підсумковий, однотемний;


однотемний, багатотемний;

багатотемний, підсумковий.

Запитання 19

Візуально-чуттєве сприйняття предметів та явищ навколишнього світу в їх натуральному або штучному, символічному зображенні характеризує така група методів навчання як:


варіанти відповідей

практичні;

словесні;

наочні;

репродуктивні. 

Запитання 20

При вивчення теми «Які властивості має повітря» у 3 класі ви проводитимете:


варіанти відповідей

предметний урок;

урок-екскурсію;

урок засвоєння нових знань;

урок узагальнення і систематизації знань.

Запитання 21

Об’єктом вивчення методики навчання природознавства є:

варіанти відповідей

оточуюче середовище ;


природа та суспільство;

процес навчання природознавства в початковій школі;

людина та середовище її життя.

Запитання 22

 У курсі навчання природознавства молодші школярі оволодівають знаннями про:


варіанти відповідей

предмети і явища природи, взаємозв’язки й залежності у природі, способи різних видів навчально-пізнавальної діяльності;

спеціальні фізичні методи пізнання об’єктів природи, способи практичної діяльності з об’єктами природи;

 загальні способи самоуправління навчально-пізнавальною діяльністю, норми ставлення до самого себе в природі;

методи вивчення природознавства.

Запитання 23

При вивчення теми «Які властивості має повітря» у 3 класі ви проводитимете:


варіанти відповідей

предметний урок;

урок-екскурсію;

урок засвоєння нових знань;

урок узагальнення і систематизації знань.

Запитання 24

Тема «Як зображують місцевість на плані?» вивчається

варіанти відповідей

в четвертому класі

в другому класі

в третьому класі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест