Митці-жінки-ЗНО-2020. Ольга Кобилянська, Леся Українка, Ліна Костенко

Додано: 5 травня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 304 рази
36 запитань
Запитання 1

Яке справжнє ім'я Лесі ?

варіанти відповідей

Леся

Лариса

Лілія

Запитання 2

Чому Марта та Ганна почали шукати третю співмешканку:

варіанти відповідей

а) підвищили плату за квартиру

б) їм двом було сумно

в) їм було страшно в старому будинку

Запитання 3

Приземлене, бездуховне в людському житті у творі Ліни Костенко "Маруся Чурай" пов'язане з образами

варіанти відповідей

А матері Марусі Чурай та Івана Іскри

Б Галі Вишняківни й МАртина Пушкаря

В Леська Черкеса й Семена Горбаня

Г матері Галі та Грицька Бобренка

Д Галі Вишняківни та Гордія Чурая

Запитання 4

Леся Українка

варіанти відповідей

Лариса Косач

Леся Пчілка

Ліна Костенко

Запитання 5

За родовою ознакою «Лісова пісня» - це твір


варіанти відповідей

а)   Драматичний

б)    Ліро-епічний  

в)  Епічний

 г)   Ліро-епічний

 

Запитання 6

Яка основна думка драми «Лісова пісня»:


варіанти відповідей

а)   Але минай людські стежки, дитино, бо там не ходить воля, — там жура тягар свій носить. Обминай їх, доню…

б)  Не зневажай душі своєї цвіту, бо з нього виросло кохання наше!

 в) Не задивляйся ти на хлопців людських. Се лісовим дівчатам небезпечно...

г) Ні! Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає.  

Запитання 7

Драма-феєрія — це...



 

варіанти відповідей

а)    Віршований твір з гострим драматичним сюжетом любовного, казково-фантастичного, легендарно-історичного чи героїко-патріотичного змісту.  

б)   Ліро-епічний твір про історичні чи соціально-побутові події

в)  Невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію

г)   Один із жанрових різновидів драми, якому властивий фантастично-казковий сюжет 

Запитання 8

Яким лісам присвячена драма-феєрія "Лісова пісня"...


варіанти відповідей

а  волинським лісам

б)   подільським лісам

в)   карпатським лісам 

г) поліським лісам 

Запитання 9

Кульмінаційним моментом «Лісової пісні» є


варіанти відповідей

а)  Лукаш забуває про Мавку, одружується з Килиною. 

б)   Килина хоче зрубати вербу, але Перелесник охоплює її вогнем.

в) Перетворення Мавки на вербу. 

 г)   Кохання Мавки повертає Лукаша в людську подобу.  

Запитання 10

Укажіть , які репліки належать Мавці ...

варіанти відповідей

а)   Ну, як-таки щоб воля — та пропала? Се так колись і вітер пропаде! 

б)   Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає.

в)   То се тут люди будуть? Ой ті люди з-під стріх солом'яних! Я їх не зношу! я не терплю солом'яного духу! 

г)   Ой скажи, дай пораду, як прожити без долі! 

Запитання 11

У якій послідовності     розгортаються подіїї у драмі-феєрії " Лісова пісня"

 

варіанти відповідей

а)   Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку,  Мавка не дає Лукашеві наточити соку з берези, Лукаш одружується, Мавка перетворюється на вербу.

б)   Мавка не дає Лукашеві наточити соку з берези, Лукаш одружується,Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку, Мавка перетворюється на вербу.

в) Лукаш одружується, Мавка не дає Лукашеві наточити соку з берези, Мавка перетворюється на вербу, Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку.   

г)   Мавка перетворюється на вербу, Мавка не дає Лукашеві наточити соку з берези, Лукаш одружується,Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку.

Запитання 12

До якого персонажа звернені слова Мавки "...не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись"?


 

варіанти відповідей

а)   Того, що в скалі сидить

б)   Лісовика 

в) Лукаша

г)   Перелесника

Запитання 13

Хто промовляє так:

"I та вже вiдьма? Ба, то вже судилось вiдьомською свекрухою вам бути.

Та хто ж вам винен? Ви ж її хотiли."

варіанти відповідей

а) Дядько Лев

б) Лукаш

в) Куць

г) Перелесник

Запитання 14

У вірші «Contra spem spero» поєднано два види лірики


варіанти відповідей

 а)   Філософська й особиста  

б)   Особиста й пейзажна  

 в) Патріотична і філософська 

г)   Особиста й громадянська

Запитання 15

"Лукашу, нехай ся жінка більше не приходить, — я не люблю її: вона лукава,

як ..." З ким Мавка порівняла Килину?

варіанти відповідей

а) лисицею

б) риссю

в) змією

г) видрою

Запитання 16

Як композиційно складається «Лісова пісня» ?                      

варіанти відповідей

а)   з чотирьох актів 

 б) з прологу і трьох дій  

в)   з трьох частин 

г)   з прологу і основної частини

Запитання 17

Прочитайте рядки.

Я на вбогім сумнім перелозі

Буду сіять барвисті квітки,

Будуо сіять квітки на морозі,

Буду лить на них сльози гіркі.

Мотив цього уривку перегукується з міфічноим героєм

варіанти відповідей

Прометеєм

Зевсом

Вулканом

Сізіфом

Запитання 18

Ну, як-таки щоб воля - та пропала?

Се так колись i вiтер пропаде," -каже

варіанти відповідей

Русалка

Килина

Мавка

Мати Лукаша

Запитання 19

Трагедія самозради розкривається в драмі через образ


варіанти відповідей

Мавки

Лукаша

Дядьки Лева

Перелісника

Запитання 20

Хто з дівчат раптово помирає:

варіанти відповідей

а) Ганна

б) Софія

в) Марта

Запитання 21

Хто з дівчат став зразковою дружиною і мамою:

варіанти відповідей

а) Ганна

б) Марта

в) Софія

Запитання 22

Які взаємовідносини склалися між дівчатами:

варіанти відповідей

а) вони сварилися

б) їм було байдуже одна до одної

в) між ними встановився глибокий духовний зв’язок

Запитання 23

До кого з героїнь підходить характеристика : емоційна , нестримна, вибухова, непостійна:

варіанти відповідей

а) Софія

б) Ганна

в) Марта

Запитання 24

Який талант мала Софія:

варіанти відповідей

а) гра на піаніно

б) малювання

в) танці

Запитання 25

З життям якої героїні порівнювала свій життєвий шлях Ольга Кобилянська :

варіанти відповідей

а) Софія

б) Марта

в) Ганна

Запитання 26

 До якого літературного жанру належить твір О. Кобилянської «Valse melancolique» : 

варіанти відповідей

а) роман

б) повість

в) новела

Запитання 27

Шістдесятники - це...

варіанти відповідей

молоде покоління митців шістдесятих років ХІХ ст., сформоване в період реформ

молоде покоління митців шістдесятих років ХХ ст., сформоване в період тимчасової "відлиги" радянського режиму

старше покоління митців шістдесятих років ХХ ст., сформоване в період тимчасової "відлиги" радянського режиму

молоде покоління митців шістдесятих років ХХ ст., сформоване в період сталінських репресій

Запитання 28

Людина, що знає силу слова й відчуває відповідальність за їх використання. Ліричний герой поезії

варіанти відповідей

"Балада про соняшник"

"Задивляюсь у твої зіниці..."

"Господи, гніву пречистого"

"Страшні слова, коли вони мовчать"

"Пісня про рушник"

Запитання 29

Незнищенність українського народу, глибока віра в його духовну силу і могутність - це ідея твору

варіанти відповідей

"Маруся Чурай"

"Ти знаєш, що ти - людина..."

"Страшні слова, коли вони мовчать"

"Два кольори"

"Задивляюсь у твої зіниці"

Запитання 30

Укажіть найбільш влучне жанрове визначення твору Ліни Костенко «Маруся Чурай»:

варіанти відповідей

Історична пісня

Драматична поема

Історичний роман у віршах

Запитання 31

Установіть назву поезії Ліни Костенко за поданим фрагментом: «Людини бійся душу ошукать, бо в цьому схибиш—то уже навіки»

варіанти відповідей

«Світлий сонет»

«Пастораль 20 сторіччя»

«Життя іде і все без коректур »

Запитання 32

Про кого сказано:

1. "Він лицар був, дарма що постоли. Стояв на смерть. Нікому не здавався.."

варіанти відповідей

Грицько Бобренко

Іван Іскра

Гордій Чурай

Яким Шибилист

Запитання 33

4. Про кого сказано: " Любив же він Марусю, не дай Боже! Тепер сидить, лиця на нім нема"?

варіанти відповідей

Мартин Пушкар

Яким Шибилист

Іван Іскра

Гриць Бобренко

Запитання 34

6. Кому належать слова: "Я — навіжена. Я — дитя любові. Мені без неї цілий світ глевкий"?

варіанти відповідей

Галі Вишняківні

Орихні Бобренчисі

Парасці Демисі

Марусі Чурай

Запитання 35

11. Із чим порівнює Л. Костенко «нерівню душ»?

варіанти відповідей

Непосильним тягарем

Майном

Важким каменем

Ношею

Запитання 36

До проблем роману Ліни Костенко "Маруся Чурай" НЕ належить:




варіанти відповідей

любов і зрада

митець і суспільство

фанатизм і гуманізм

індивідуальна свобода людини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест