Многогранники (повторення)

Додано: 8 листопада
Предмет: Геометрія, 11 клас
Копія з тесту: Многогранники
24 запитання
Запитання 1

Визначте скільки у цього многогранника ребер

варіанти відповідей

7

8

9

10

Запитання 2

На рисунку зображено

варіанти відповідей

призму

піраміду

прямокутний паралелепіпед

куб

Запитання 3

Параллелепіпед це...

варіанти відповідей

а) піраміда;

б) призма;

в) конус;

г) паралелограм.

Запитання 4

Діагональним перерізом чотирикутної піраміди є...

варіанти відповідей

а) квадрат;

б) прямокутник;

в) трикутник;

г) трапеція.

Запитання 5

Усі бічні грані прямої призми є...

варіанти відповідей

а) прямокутники;

б) трапеції;

в) трикутники;

г) паралелограми.

Запитання 6

    Перпендикуляр між основами призми це …

варіанти відповідей

a)    висота;

б)   діагональ;

в)    апофема;

г)    сторона.

Запитання 7

    Основою прямокутного паралелепіпеда є… 

варіанти відповідей

a)    трапеція;

б)    паралелограм;

в)    прямокутник;

г)    ромб.

Запитання 8

    Основою правильної чотирикутної піраміди є…

варіанти відповідей

a)    ромб;

б)    квадрат;

в)    прямокутник;

г)    паралелограм.

Запитання 9

Оберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

усі бічні грані правильної піраміди - рівносторонні трикутники


в основі правильної піраміди - ромб

правильна піраміда має дві основи

усі бічні ребра правильної піраміди рівні

Запитання 10

Виберіть правильну відповідь.

Площа повної поверхні піраміди дорівнює

варіанти відповідей

 сумі площ усіх бічних граней

сумі площ двох бічних граней і основи

добутку півпериметра основи на апофему

добутку  периметра основи на апофему

Запитання 11

Апофема - це

варіанти відповідей

висота бічної грані правильної піраміди

висота піраміди

діагональ піраміди

Запитання 12

За якої умови чотирикутна призма є правильною?

варіанти відповідей

усі її бічні грані є рівними прямокутниками

усі її бічні ребра перпендикулярні до площини основи

усі грані прямокутники

у її основі прямокутник

така умова не наведена

Запитання 13

Розгортка якого многогранника зображена на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 14

Діагоналлю призми називають відрізок, що:

варіанти відповідей

Сполучає дві вершини призми.

Сполучає дві вершини призми, що не належать одній грані.

Сполучає площини основ.

Сполучає вершини основ.

Запитання 15

Дано многогранник SABC. Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

Даний многогранник має 6 тригранних кутів.

Даний многогранник має 4 двогранні кути.

Кількість двогранних кутів дорівнює кількості ребер многогранника.

Кожний тригранний кут даного многогранника має 4 плоскі кути.

Запитання 16

Бічні грані прямої призми - це...

варіанти відповідей

трикутники

чотирикутники

паралелограми

прямокутники

Запитання 17

Відрізки, що сполучають відповідні вершини основ призми, називаються...

варіанти відповідей

ребрами

діагоналями

бічними ребрами

апофемами

Запитання 18

Ребро куба 4 см. Знайдіть площу поверхні куба.


варіанти відповідей

16см2

96см2

48см2

64см2

Запитання 19

Знайдіть площу поверхні прямокутного паралелепіпеда,

якщо його лінійні виміри 2см, 3см, 6 см.

варіанти відповідей

60 см2

36 см2

30 см2

72 см2

Запитання 20

Знайдіть бічне ребро правильної чотирикутної піраміди висота якої 12см, а діагональ основи 18см.


варіанти відповідей

15см

6см

30см

24см

Запитання 21

Знайдіть площу бічної поверхні правильної чотирикутної піраміди,

якщо ребро  її основи 6см, а апофема 8см.

варіанти відповідей

48см2

96см2

24см2

36см2

Запитання 22

Апофема правильної трикутної піраміди дорівнює 8см,

а периметр основи 36см.

Знайдіть довжину бічного ребра.

варіанти відповідей

20см

12см

10см

21см

Запитання 23

Знайдіть довжину діагоналі прямокутного паралелепіпеда,

лінійні виміри якого 2см, 4см, 4см

варіанти відповідей

4см

5см

6см

10см

Запитання 24

Сторони основ прямокутного паралелепіпеда дорівнюють 16см і 12см, а висота – 6см. Знайдіть площу діагонального перерізу паралелепіпеда.

варіанти відповідей

28см2

120см2

20см2

102см2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест