Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Приклад запитання: Вказати формулу для знаходження об’єму піраміди.
10
Геометрія, 11 клас
Створено 18 березня
Приклад запитання: Вкажіть формулу для обчислення об'єму піраміди
10
Приклад запитання: Знайти апофему правильної чотирикутної піраміди з висотою 8 см, сторона основи якої дорівнює 12 см.
11
Приклад запитання: Яку найменшу кількість граней може мати піраміда?
25
Приклад запитання: Знайдіть ∠АОС.
12
Приклад запитання: За формулою ⋁=Sосн.⋅h обчислюється об'єм:
22
Приклад запитання: Прямокутник зі сторонами 8см і 10см обертається довкола меншої сторони. Знайдіть площу повної поверхні отриманого тіла обертання.
39
Геометрія, 11 клас
Створено 16 березня
Приклад запитання: Основні поняття стереометрії:
17
Приклад запитання: Установіть відповідність між елементами конуса (1 – 4) та їхніми назвами (А – Д).1 МО 2 SO 3 SK 4 SAА Вісь Б Твірна В Хорда Г Радіус Д Відрізок, що сполучає вершину конуса з точкою основи
20
Приклад запитання: Якщо осьовий переріз циліндра - квадрат, площа якого дорівнює 100 см2, то площа основи циліндра дорівнює:
6
Приклад запитання: Обчисліть площу бічної поверхні конуса, в якому твірна дорівнює 5 см, а висота становить 3 см.
10
Приклад запитання: За формулою ⋁=πr²h обчислюється об'єм:
20
Геометрія, 11 клас
Створено 14 березня
Приклад запитання: Обрати правильне співвідношення між терміном та його характеристикою:1. Висота2. Медіана3. Бісектриса4. Середня лінія трикутникаА. Відрізок, що поєднує середини 2-х сторін трикутникаБ. Відрізок, що поєднує вершину з протилежною стороною, ділить цю сторону навпіл та є до неї перпендикулярнимВ. Відрізок, що поєднує вершину з протилежною стороною, і є до неї перпендикулярнимГ. Відрізок, що поєднує вершину з протилежною стороною, і ділить кут навпілД. Відрізок, що поєднує вершину з протилежною стороною, і ділить протилежну сторону навпіл
6
Приклад запитання: Об'єм кулі дорівнює (О1С=6 см):
18
Приклад запитання: Установіть відповідність між елементами конуса (1 – 4) та їхніми назвами (А – Д).1 МО 2 SO 3 SK 4 SAА Вісь Б Твірна В Хорда Г Радіус Д Відрізок, що сполучає вершину конуса з точкою основи
20
Приклад запитання: На відрізку CD завдовжки 32 см позначено точку M. Знайдіть довжини відрізків CM і DM, якщо CM більший за DM на 8 см.
9
Приклад запитання: Якщо осьовий переріз циліндра - квадрат, площа якого дорівнює 100 см2, то площа основи циліндра дорівнює:
9
Приклад запитання: Заїзна кишеня для висадки пасажирів громадського (маршрутного) транспорту й таксі, облаштована перед входом в супермаркет, має форму рівнобічної трапеції ABCD. Довжина більшої основи AD становить 38 м, ширина кишені дорівнює 5 м. Уздовж меншої основи BC й бічних сторін AB й CD планують установити запобіжні стовпчики на відстані 1 м один від одного. Частину з них уже встановили (див. рисунок). Скільки всього стовпчиків має бути за планом уздовж сторін AB, BC й CD цієї кишені, якщо вздовж BC уже встановлено 15 стовпчиків?
30
Приклад запитання: Вкажіть кут, що є тупим
11
Приклад запитання: Найпростішими геометричними фігурами в планіметрії є .
12
Геометрія, 11 клас
Створено 12 березня
Приклад запитання: За формулою ⋁=πr²h обчислюється об'єм:
23
Приклад запитання: Знайдіть об′єм прямокутного паралелепіпеда, лінійні виміри якого дорівнюють 3 см, 4 см і 6 см
9
Приклад запитання: За формулою ⋁=πr²h обчислюється об'єм:
17
Геометрія, 11 клас
Створено 12 березня
Приклад запитання: ВВ1 -
10
Приклад запитання: У трикутнику АВС Ав=ВС=АС=5 см. ЗнайдітьSABC.
12
Приклад запитання: Обчисліть об’єм куба, діагональ якого дорівнює 3√3см.
23
Приклад запитання: Знайдіть об′єм прямокутного паралелепіпеда, лінійні виміри якого дорівнюють 3 см, 4 см і 6 см
5
Геометрія, 11 клас
Створено 11 березня
Приклад запитання: Знайти периметр прямокутного трикутника, гіпотенуза якого дорівнює 13см, а один із катетів на 7см більший за другий.
7
Приклад запитання: Обчисліть площу бічної поверхні конуса, в якому твірна дорівнює 5 см, а висота становить 3 см.
9
Приклад запитання: За формулою ⋁=πr²h обчислюється об'єм: