Модульна контрольна робота Технології 3D

Додано: 14 травня
Предмет: Технології, 11 клас
76 запитань
Запитання 1

Тривимірна графіка, або 3D-графіка, – це

варіанти відповідей

частина комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень

створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів — (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об'єктів, які можна описати математичними виразами

технологія створення зображень на основі фракталів

розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм

Запитання 2

Меш -це

варіанти відповідей

загальне значення найпростіших геометричних об'єктів, які можуть бути опрацьовані системою

найдрібніша одиниця цифрового зображення в растровій графіці

плоскі та об’ємні геометричні тіла, з комбінації яких утворюється форма поверхні об’єкта моделювання

об'єкт, окремі елементи якого успадковують якості батьківських структур

Запитання 3

Render (рендер, рендеринг) –це

варіанти відповідей

анімація об'єкта

прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера

термін комп'ютерної графіки, яким позначають процес візуалізації, або побудови зображення чи моделі за допомогою комп'ютерної програми

Редактор кривих

Запитання 4

Ребро - це

варіанти відповідей

пряма лінія

пряма лінія, що з'єднує дві вершини

Запитання 5

Анімація - це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

технічні прийоми створення ілюзії не рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

Запитання 6

Оберіть сфери застосування тривимірного моделювання

варіанти відповідей

 інженерне проєктування

програмне забезпечення ПК

хмарні технології

Кінематографія, мультиплікація, комп’ютерні ігри

освіта і наука

архітектура

Запитання 7

Копіювання виділеного об’єкта виконується

варіанти відповідей

натисканням сполучення клавіш Shift+D

вибором команд Копіювати Об’єкти та Вставити Об’єкти контекстного меню об’єкта

натисканням сполучення клавіш Ctrl+C для копіювання та Ctrl+V для вставлення на сцену створеної копії; 

натисканням сполучення клавіш Alt+D

Запитання 8

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

 Modeling

Shading

Rendering

Layout

Запитання 9

Чи можна до тексту у Вlender застосувати модифікатор чи екструдувати його?

варіанти відповідей

так 

 ні

Запитання 10

Для вибору об’єкта у Вікні 3D-огляду використовують інструмент

варіанти відповідей
Запитання 11

Позначте основні тривимірні примітиви

варіанти відповідей
Запитання 12

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

Обертати

Текстурувати

Копіювати

Запитання 13

Режим "Редагування об’єкту" дає можливість:

варіанти відповідей

витягнути певну грань 

обернути об’єкт навколо осі z

розрізати об’єкт на кілька нових граней / ребер / вершин

 видавити регіон

підняти об’єкт вверх

Запитання 14

Скільки осей має сцена, де розміщується об'єкт?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

ребер

граней

вершин

Запитання 16

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин 

 граней

ребер

Запитання 17

Екструдування - це...


варіанти відповідей

Вставлення

Переміщення

 Видалення

Видавлювання/ випинання

Запитання 18

Який вигляд має кнопка, яка дозволяє додавати до об'єкта модифікатори?

варіанти відповідей
Запитання 19

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки

варіанти відповідей

 Моделювання, виведення, рендеринг 

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення

Запитання 20

Завдання тривимірного моделювання -

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 21

В якому режимі на екрані відображені дані кнопки?

варіанти відповідей

Режим ліплення


Об’єктний режим

Режим редагування

Запитання 22

Маркером часу, де зберігаються властивості об'єкта (їх значення), називавють

 

  

  

варіанти відповідей

анімацію

ключовий кадр

шкалу часу

стоп кадр

Запитання 23

Вкажіть початкову кількість кадрів на часовій шкалі

  

варіанти відповідей

250

220

350

120

Запитання 24

Вкажіть, як називаються відкриті вікна

варіанти відповідей

1 — вікно сцени; 2 — редактор Timeline; 3 — вікно вигляду з камери.

1 — вікно вигляду з камери; 2 —вікно сцени; 3 —редактор Timeline.

1 — вікно вигляду з камери; 2 — редактор Timeline; 3 —вікно сцени.

Запитання 25

Що таке "рендеринг" у Blender?


  

 

  

варіанти відповідей

Створення анімації з використанням вбудованих шаблонів

Процес обчислення та створення зображення з тривимірної сцени

Процес створення 3D-об'єктів

Збереження робочого проекту

Запитання 26

Яка із кнопок відповідає за переміщення об'єкту?

варіанти відповідей
Запитання 27

Вкажіть, яка область редактора 3D-графіки Blender виділена жовтою рамкою

варіанти відповідей

Властивості

Вікно 3-D огляду

Головне меню

Структуратор

Запитання 28

Обери значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 29

Виберіть елементи інтерфейсу програми Blender.

варіанти відповідей

Сцена

куб

камера

освітлення

панель інструментів

курсор

об'єкти сцени

Запитання 30

Який з інструментів призначений для зміни розміру об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 31

Інструмент Екструдування дозволяє змінювати об'єкти в режимі

варіанти відповідей

об'єкта

редагування

конструювання

моделювання

Запитання 32

Який з інструментів призначений для переміщення об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 33

Який з інструментів призначений для обертання об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 34

При завантаженні Blender, стандартно об'єктами на сцені є:

варіанти відповідей

лампа

куб

вікно

камера

сітка

Запитання 35

Даний інструмент призначений для:

варіанти відповідей

зміни маштабу

обертання об'єкта у площині

зміни відстані від об'єкта до очей користувача

переміщення об'єкта у площині

Запитання 36

Для зміни розмірів об'єкта, його параметрів використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 37

Для обертання об'єкта використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 38

Для переміщення об'єкта використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 39

Який елемент об'єкта редагується?

варіанти відповідей

Ребро

Вершина

Площина

Запитання 40

Для переміщення виділеного об'єкту по вісі Х необхідно використати сполучення клавіш ...

варіанти відповідей

G+X

E+X

S+X

R+X

Запитання 41

Для екструдування виділених граней об’єкту використовують клавішу …

варіанти відповідей

R

S

E

G

Запитання 42

Для переміщення вибраного об’єкту використовують клавішу …

варіанти відповідей

R

S

E

G

Запитання 43

Для масштабування вибраного об’єкту використовують клавішу …

варіанти відповідей

R

S

E

G

Запитання 44

Для обертання вибраного об’єкту використовують клавішу …

варіанти відповідей

R

S

E

G

Запитання 45

Для дублювання об’єктів використовують клавішу (сполучення клавіш)…

варіанти відповідей

Shift+A

Shift+D

G

E

Запитання 46

Показати/приховати панель інструментів можна за допомогою клавіші (сполучення клавіш)…

варіанти відповідей

E

T

A

N

Запитання 47

Для виділення всіх об’єктів використовують клавішу (сполучення клавіш)…

варіанти відповідей

Shift+A

T

А

N

Запитання 48

Для виклику на екран меню для створення об’єктів використовують клавішу (сполучення клавіш)…

варіанти відповідей

Shift+A

Tab

T

E

Запитання 49

Для перемикання між Об’єктним режимом та Режимом редагування у вікні 3D-вигляду використовують клавішу (сполучення клавіш)…

варіанти відповідей

Shift+A

Tab

Shift’+D

T

Запитання 50

Якою клавішею можна перейти в режим редагування?

варіанти відповідей

F12

Tab

S

Enter

Запитання 51

Програми для 3D-моделювання:

варіанти відповідей

Blender

 Easy Paint Tool Sai

 Word

AutoCAD

 Paint 3D

Запитання 52

Чи можна створювати анімацію в Tinkercad?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 53

Для роботи з текстурами в Blender варто скористатися режимом

варіанти відповідей

Shading

Modeling

Layout

Запитання 54

Видимий малюнок поверхні об’єкта (текстура деревини, тканини, мармуру або ін.)

варіанти відповідей

Текстура

Графіка

Модель

Запитання 55

Інструменти для виконання комплексу операцій з перетворення об’єктів

варіанти відповідей

Модифікатори

Моделі

Екструдування 

Запитання 56

Процес змінення форми об’єкта шляхом видавлювання окремих елементів його поверхні з утворенням нових вершин, ребер і граней


варіанти відповідей

Екструдування 

Редагування

Моделювання

Запитання 57

Змінення форми об’єктів може виконуватись з використанням різних засобів:

варіанти відповідей

меню останньої операції

інструментів режиму редагування

екструдуванням форми об’єктів

Запитання 58

Режим відображення моделі з урахуванням освітлення джерелами світла, розміщеними на сцені

варіанти відповідей

Рендерене

Передогляд Матеріалу

Каркас

Запитання 59

У 3D-редакторах використовуються такі тривимірні об’ємні примітиви

варіанти відповідей

циліндр

куб

сфера

квадрат

Запитання 60

Щоб "накласти" текстуру на об'єкт, то потрібно додати...

варіанти відповідей

коло

сферу UV

сферу Iko

циліндр

Запитання 61

Дублювання об'єкта - це..


варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів

Запитання 62

Якщо виділити об'єкт та натиснути G+Z, то:

варіанти відповідей

об'єкт зменшиться

об'єкт продублюється

об'єкт переміститься

об'єкт збільшиться

Запитання 63

У куба:

варіанти відповідей

12 вершин, 8 ребер, 6 граней

8 вершин, 12 ребер, 6 граней

6 вершин, 8 ребер, 12 граней

12 вершин, 6 ребер, 8 граней.

Запитання 64

Чи можна змінити колір об’єкта у Blender за допомогою світла (Lights)?

варіанти відповідей

так

ні

лише колір тексту

лише у Pro версії програми

Запитання 65

Який об’єкт за замовчуванням розташований у вікні 3D-вигляду при першому запуску програми Blender?

варіанти відповідей

Куб

Площина

Тор

Немає жодного

Запитання 66

Новий об'єкт вибираємо в меню

варіанти відповідей

 Об'єкт

  Вибір

  Огляд

  Додати

Запитання 67

Для переміщення об’єкта по осях, потрібно 

варіанти відповідей

обрати об’єкт, Переміщення та тягти різнокольорові стрілочки

Shift + обертання колеса миші

натиснути кнопку Обертання та лівою клавішею миші пересувати дуги

натиснути кнопку Масштаб та потягти за відповідну вісь

Запитання 68

Програмне забезпечення Blender є

варіанти відповідей

безкоштовним

платним

Запитання 69

Що на картинці виділено фіолетовим коліром?

варіанти відповідей

редактор властивостей

часова шкала

Запитання 70

Що на картинці позначено жовтим кольором?

варіанти відповідей

3D-вигляд сцени

інформаційний редактор

Запитання 71

Яким числом позначено панель інформації транформації

варіанти відповідей

9

11

2

4

Запитання 72

Камера -

варіанти відповідей

це джерело освітлення сцени

це  позиція тривимірного курсору на сцені

це точка спостереження сцени

Запитання 73

У вікні 3D виду перемикає Об’єктний режим на режим Редагування та навпаки.

варіанти відповідей

TAB

A

Цифри NumPad 

Запитання 74

За що відповідає комбінація клавіш Ctrl + Z :

варіанти відповідей

Повернути скасовану дію 

Дублювання об’єктів

Скасування дії 

Масштабування

Запитання 75

За що відповідає комбінація клавіш SHIFT+D :

варіанти відповідей

Повернути скасовану дію 

Дублювання об’єктів

Скасування дії 

Масштабування

Запитання 76

Який застосунок ми вивчали?)

варіанти відповідей

Autodesk 3ds Max


Blender


Marvelous Designer

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест