1.Укажіть речення з прямою мовою (окремі розділові знаки пропущено)
2. Укажіть речення з непрямою мовою (окремі розділові знаки пропущено)
3. Складним є речення
4. Укажіть речення, у якому між частинами треба ставити тире
5. НЕ потрібно ставити кому між частинами складносурядного речення (окремі розділові знаки пропущено)
6. Укажіть складнопідрядне речення з підрядною означальною частиною.
7.Укажіть складнопідрядне речення з підрядною з’ясувальною частиною.
8.Укажіть безсполучникове складне речення
9.Укажіть безсполучникове складне речення, між частинами якого треба поставити двокрапку (окремі розділові знаки пропущено)
10.Укажіть складнопідрядне речення з кількома підрядними
11. Укажіть складне речення з різними видами зв’язку
12. Знайдіть складне речення:
А Мати з Нимидорою порались у хаті, готували вечерю.
Б Вона – це гармонійний спів, дух злагоди і миру.
В Над хатою зійшла вечірня зоря, заграла золотом у яблуневім цвіті.
Г Уночі несподівано знявся північний вітер, небо скоро затяглося хмарами.
13. Між частинами складносурядного речення кома не ставиться, якщо:
14. Тема тексту – це:
15. Які слова допомагають уникнути повторів у тексті:
16.Укажіть рядок, у якому подано правильне визначення синтаксису.
17. Укажіть схему, яка відповідає структурі речення.
Ось уже коні беруть на другу вулицю, ось уже востаннє промайнули голови молодят, а ми ще дивимося і дивимося і на дальні приімлені весною поля, і на сонце, і на вітряк – оту селянську птицю-казку, що все збирається злетіти в небо, та не може розлучитися із землею (М.Стельмах).
18.Укажіть схему, яка відповідає структурі речення.
Данило любив, як, вигинаючись, б’ючи на сполох, аж до самого неба половіли ниви, і мав радість, коли червень клав сивину на жито, а золотінь на пшеницю; він любив, коли вдосвіта липень клепав коси, коли серпень цілими днями тиховійно сіяв у рахманну землю зерно й надії і вересень стишував напівсонну пісню джмеля.
( М. Стельмах).
19. Укажіть речення з сурядним і підрядним зв’язками.
20.Укажіть речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язками.
21.Знайдіть складносурядне речення:
22. Укажіть правильний варіант вживання великої літери та розділових знаків:
23.Укажіть схему, яка відповідає структурі речення.
Колись світ завойовували тучі безжальних залізних вершників, і дикі орди розповзалися по землі, як весняна вода по луках, а тепер так само розповзаються по планеті ці виплоди хворобливої торгашеської уяви, перед якою безсилі кордони, уряди і навіть голоси почуттів, які завжди переважали усе на світі .
24.Укажіть схему, яка відповідає структурі речення.
Рок-журналістика: в осіб, які не вміють говорити, беруть інтерв’ю особи, які не вміють писати, для того, щоб було що почитати особам, які не вміють читати (Ф. Заппа).
25. Укажіть речення із безсполучниковим і сполучниковим сурядним зв’язками.
26. Укажіть речення із безсполучниковим і сполучниковим підрядним зв’язками.
27. Поширене звертання є у реченні:
28. Відокремлене означення, виражене дієприкметниковим зворотом, є у реченні:
29.Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів вибрати...
Синоптики обіцяли поривчастий вітер...
30. Кому НЕ треба ставити в реченні..
31. Знайдіть односкладне речення
32 Позначте тип речення.
Чи то праця задавила молодую силу, чи то нудьга невсипуща його з ніг звалила ?
33. Складним реченням із підрядним та сурядним зв’язком є речення..
34. Кому потрібно поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки пропущено)
35.М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка..
36. У якому рядку всі слова записано правильно?
37. Вкажіть речення, у якому правильно поставлені розділові знаки:
38. Якщо узагальнювальне слово стоїть перед однорідними членами речення, то після нього ставимо..
39. Укажіть, з якої кількості частин складається речення.
Сумно і смутно людині, коли висихає і сліпне уява, коли, обертаючись до найдорожчих джерел дитинства і юності, нічого не бачить вона дорогого, небуденного, ніщо не гріє її, не будить радості, ані людяного суму
40.Текст - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома