Варіант 1
1. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
2. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
3. Усі слова є числівниками в рядку
4. Знайдіть помилку у формах числівників
5. Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива
6. Помилково вжито слово в рядку
7. За допомогою яких суфіксів утворюються активні дієприкметники?
8. Утворіть пасивний стан від слова дивувати
9. Помилку у вживанні збірних числівників допущено в рядку
10. Прочитайте речення. (цифра в дужках позначає наступне слово).
Весна постукала в (1) прозорий кришталь вікон і, (2) торкнувшись серця (3) лоскотливим подихом травня (4) невтримно поманила в (5) розмріяний гай.
Дієприкметник позначено цифрою
11. НЕ ПОТРЕБУЄ редагування словосполучення в реченні
12. Дієприкметники виділено у всіх словосполученнях ОКРІМ
Лише числівники записано у варіанті
Помилку допущено в узгодженні числівника з іменником у варіантах
Лише змінні форми дієслова записано в рядку
Лише незмінні форми дієслова записано в рядку
Лише дієприкметники записано в рядку
Лише дієслова дійсного способу записано в рядку
Лише дієслова доконаного виду записано в рядку
Лише дієслова записано в рядку
Лише дієслова у формі наказового способу записано в рядку
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму наказового способу дієслова в рядку
Лише пасивні дієприкметники записано в рядку
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування словосполучення у варіанті
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування словосполучення у варіанті
Помилку допущено в узгодженні числівника з іменником
Помилку допущено в узгодженні числівника з іменником
Збірні числівники не вживаються з іменниками, що є
Морфологічні ознаки числівника зазначені в рядку
Помилку у творенні присвійного прикметника допущено в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома