Що таке морфологія?
Іменник- це ?
НЕПРАВИЛЬНО поєднано прикметник з іменником у рядку
Назвами істот є всі іменники в рядку
Підметом є виділений іменник у реченні
Форму Кл.в утворено НЕПРАВИЛЬНО в рядку, ОКРІМ
Лише в однині вживаються всі іменники рядка
У якому рядку всі іменники належать до чоловічого роду?
Неправильною є відмінкова форма числівника в рядку
Тільки іменники у рядку
Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
Вкажи дієприслівник
Вкажи частку
Вкажи прислівник
Вкажи дієслово
вкажи дієприкметник
У першому реченні вжито прикметників
[1] На ще не зовсім заплющене око озера впав густий туман. [2] Улоговину заповнив білий пухнастий оболок, що спустився на прогаль урочища Нечимного. [3] Лише Водяник ніби ще стереже від остаточного занепащення легендарне озеро народжене льодовиком. [4] Ось він, прорвавши пелену туману, виринув з води. [5] Потім приліг подрімати в озері. [6] Голубе око плеса дивиться на небо, яке гойдають крилами й озвучують прощальними звуками перелітні птахи.
Пуктуаційну помилку допущено в реченні
[1] На ще не зовсім заплющене око озера впав густий туман. [2] Улоговину заповнив білий пухнастий оболок, що спустився на прогаль урочища Нечимного. [3] Лише Водяник ніби ще стереже від остаточного занепащення легендарне озеро, народжене льодовиком. [4] Ось він прорвавши пелену туману виринув з води. [5] Потім приліг подрімати в озері. [6] Голубе око плеса дивиться на небо, яке гойдають крилами й озвучують прощальними звуками перелітні птахи.
Правильно утворено ступені порівняння прикметників у рядку
Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Дієприслівник є в реченні
[1] Перші християнські князі дуже пильно зважали на те, щоб громадянству дати початки грамотності й науки. [2] Школи містилися при кафедральних церквах у великих містах: тут було більше освіченого духовенства, що ставало за вчителів. [3] Були також школи при монастирях, а згодом і по селах почали вчити молодь. [4]Учителями були священники та дяки. [5]За підручники слугували богослужебні книги, зокрема Псалтир. [6] Учитель навчав усіх разом, показуючи їм, як писати і читати. [7] Але власне кажучи, і від світських людей не вимагали особливо великого знання.
Пуктуаційну помилку допущено в реченні
[1] На ще не зовсім заплющене око озера впав густий туман. [2] Улоговину заповнив білий пухнастий оболок, що спустився на прогаль урочища Нечимного. [3] Лише Водяник ніби ще стереже від остаточного занепащення легендарне озеро народжене льодовиком. [4] Ось він, прорвавши пелену туману, виринув з води. [5] Потім приліг подрімати в озері. [6] Голубе око плеса дивиться на небо, яке гойдають крилами й озвучують прощальними звуками перелітні птахи.
Відповідає схемі [ ], (…) речення
[1] Перші християнські князі дуже пильно зважали на те, щоб громадянству дати початки грамотності й науки. [2] Школи містилися при кафедральних церквах у великих містах: тут було більше освіченого духовенства, що ставало за вчителів. [3] Були також школи при монастирях, а згодом і по селах почали вчити молодь. [4]Учителями були священники та дяки. [5]За підручники слугували богослужебні книги, зокрема Псалтир. [6] Учитель навчав усіх разом, показуючи їм, як писати і читати. [7] Але власне кажучи, і від світських людей не вимагали особливо великого знання.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома