На перший склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ
Помилку в утворенні імені по батькові допущено у рядку
НЕПРАВИЛЬНО вжито прийменник у словосполученні
Спільнокореневим до слова ВИРАЗНИЙ є
Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в рядку
Літеру е треба писати в усіх словах рядка
Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Потрібно поставити У на місці всіх пропусків у рядку
Подвоєні літери на місці пропусків треба писати в усіх словах рядка
Разом треба писати всі складні слова в рядку
Прочитайте речення.
Медичний безпілотник набирає швидкість близько … кілометрів за годину й підвищує шанси на виживання під час серцевого нападу … відсотків.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте речення (розділові знаки пропущено).
Як справжній митець(1) він(2) незважаючи на уявну відчуженість від світу(3) був уважний(4) чутливий до всього навколишнього(5) і ніколи не стояв осторонь рухів та змін.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму наказового способу дієслова в рядку
Речення з однорідними членами можна утворити, якщо до частини «Я обожнюю теплі травневі вечори…» додати
Правильно оформлено пряму мову в реченні
Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку
Установіть відповідність між фразеологізмом та його синонімом.
Фразеологізм
1) ні пари з вуст
2) теревені правити
3) грати очима
4) починати здалека
Синонім
А) заходити збоку
Б) за версту почути
В) плескати язиком
Г) рота не розкрити
Д) пускати бісики
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Навіть не дивлячись на годинник, знаю, (2)що зараз (3)чверть (4)на восьму.
А) іменник
Б) числівник
В) прийменник
Г) сполучник
Д) частка
І зважи(е)тись боротись, щоб жити,
І зважи(е)тись померти, аби жить?
В. Стус
Увиділеному дієслові за правилом пишемо
Раптом клацнув устромлений у замкову щілину ключ.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
Виділене слово у реченні виражене
(С(З)пів)камерники, мов заворожені, вслухались у приємний голос Стуса.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні виділене слово треба писати
За вчительським столом, схилившись над зошитом, сидів двадцяти(чотири)річний учитель у чорному костюмі і вишиванці.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні виділене слово треба писати
Беручи з полиці книжку, я помітила чорно(біле) фото, що стирчало за склом.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні виділене слово треба писати
Робота була важка, але одноманітною і гнітючою. Голомозий посадив блідого, знесиленого Стуса за стіл, видав йому дроти й окремо тканинне обплетення. Василь узявся до роботи, за ці роки доведеної до автоматизму.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов "Заборонений. Історія життя і боротьби Василя Стуса.")
У цьому уривку дієприкметником є слово
НЕПРАВИЛЬНО вжито прийменник у рядку
Апостроф треба писати на місці пропусків у рядку
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Помилку у відмінюванні прізвища допущено в рядку
Правильно утворені ступені порівняння прикметників у рядку
У формі наказового способу наведено всі дієслова, ОКРІМ
Подвоєні літери на місці пропусків треба писати в усіх словах рядка
Разом треба писати всі складні слова в рядку
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму наказового способу дієслова в рядку
Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку
Установіть відповідність між фразеологізмом та його синонімом.
Фразеологізм
1) ні пари з вуст
2) теревені правити
3) грати очима
4) починати здалека
Синонім
А) заходити збоку
Б) за версту почути
В) плескати язиком
Г) рота не розкрити
Д) пускати бісики
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Навіть не дивлячись на годинник, знаю, (2)що зараз (3)чверть (4)на восьму.
А) іменник
Б) числівник
В) прийменник
Г) сполучник
Д) частка
Усі іменники належать до чоловічого роду в рядку
Усі іменники мають лише форму множини в рядку
Усі іменників кличному відмінку мають закінчення -е (-є) у рядку
Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
Граматично правильне продовження речення
Ректорат університету щиро вітає з перемогою в олімпіаді ... наведено у варіанті
На перший склад падає наголос у всіх словах , ОКРІМ
В якому рядку всі слова НЕ МАЮТЬ закінчень
До жіночого роду належать усі іменники рядка
У родовому відмінку однини закінчення -у (-ю) мають усі іменники ч.р. рядка
Невідмінюваними є всі іменники рядка
Без помилок утворено всі імена по батькові у рядку
Виділений у реченні «Сонце ніби знехотя йшло на відпочинок» іменник ужитий у
У кличному відмінку закінчення -у (-ю) мають усі іменники ч.р. рядка
Без помилок утворено всі імена по батькові у рядку
Усі імена по батькові та іменники у кличному відмінку написано правильно у рядку:
Узгодження числівника та іменника в рядку утворене НЕПРАВИЛЬНО в рядку:
Літеру и на місці пропуску необхідно писати в усіх словах рядка
А політ..чний, гігієн..чний, фонет..чний
Б біометр..чний, біохім..чний, крит..чний
В алерг..чний, акуст..чний, пласт..чний
Г алегор..чний, генет..чний, юрид..чний
Д олігарх..чний, псих..чний, клімат..чний
Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні
А двоє разів
Б півтори доби
В одна третя сторінки
Г п’ять з половиною тонн
Д дві цілі і одна сьома метра
Іменником є слово, виділене в реченні
В орудному відмінку однини подовжуються всі іменники в рядку:
Укажіть рядок, у якому всі іменники у формі Р.в. однини мають закінчення -у (-ю):
. Чоловічий рід мають усі іменники у варіанті
Закінчення -у(-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники у варіанті
. Неправильно утворено форму кличного відмінка у варіанті
Помилку в утворенні імені по батькові допущено у варіанті
Іменники листоноша, сирота, трудяга, староста, бідолаха
У чому полягає мистецтво оратора?
Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників в рядках (оберіть кілька варіантів)
Закінчення –е (є) у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку
Вкажіть речення, у яких є дієприкметники (оберіть кілька варіантів)
На запитання "Котра година?" правильні відповіді (оберіть кілька варіантів)
Помилку допущено у відмінюванні числівника
Виділене слово є займенником у реченнях (оберіть кілька варіантів)
Закінчення -а(-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку
Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку (оберіть кілька варіантів)
Виділене слово є сполучником, і його треба писати разом у реченні
Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка
Пишуться з не разом усі дієприкметники рядка
Частки НЕМАЄ в реченнях (оберіть кілька варіантів)
Знайдіть рядок, у якому наведено тільки займенники
Окремо потрібно писати всі сполучники рядка
Числівниками є всі слова рядка
Правильною є відмінкова форма числівника
Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні
Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»
З’ясуйте, скільки дієслів у наведеному реченні
Зашепотіли збуджені листочки, оповідаючи сни свої, заметушилась у травиці комашня, розітнулося в гущавині голосне щебетання
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму 2 особи однини дієслова
Закінчення –ать (-ять) у з особі множини мають обидва дієслова рядка
Разом треба писати всі прислівники у варіанті
Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо в рядку
Скільки займенників у цьому уривку:
Ти наче вже і вільна як-не-як,
Та ще живеться важко тобі, Нене.
Усі пробують тебе на міць і смак,
Чи все в тобі добротне, достеменне.
Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова
Яким членом речення є виділений інфінітив?
Бажання малювати охопило Шевченка
Через дефіс пишуться всі прислівники рядка
Усі прийменники написано правильно в рядку
Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні
Частки НЕМАЄ в реченні
Через дефіс треба писати всі частки рядка
Усі слова є вигуками в рядку
Через дефіс писати всі прислівники у варіанті
Окремо треба писати всі прислівники у варіанті
Виділені сполуки не є прислівниками і їх треба писати окремо в рядку
Неправильно побудоване речення з дієприслівниковим зворотом у рядку
На місті всіх пропусків пишеться і в рядку
Позначте рядок, у якому всі сполуки слів є словосполученнями.
Позначте, яким членом речення є слово «все» в реченні:
Холодно зараз в лісах і лугах, все потонуло в глибоких снігах (О. Олесь).
Виділені сполуки не є прислівниками і їх треба писати окремо в рядку
Окремо треба писати всі прислівники у варіанті
Через дефіс писати всі прислівники у варіанті
Неправильно побудоване речення з дієприслівниковим зворотом у рядку
Із суфіксом -ачи- (-ячи-) пишуться всі дієприкметники рядка
На місті всіх пропусків пишеться і в рядку
Пишуться з не окремо усі дієприкметники рядка
Пасивними є всі дієприкметники рядка
Дієслово наказового способу є в реченні
Інфінітив виконує синтаксичну роль обставини в реченні
Спільнокореневим до слова гора є слово
Дієприкметниковий зворот НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)
Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
Виділене слово є сполучником та його треба писати разом у реченні
Через дефіс треба писати всі частки в рядку
Правильно записано обидва вигуки в усіх рядках, ОКРІМ
Усі власні назви правильно написані в рядку
Виберіть рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо:
Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою не пишуть разом:
Оберіть рядок у якому виділені слова пишуться разом:
Оберіть рядок який містить лише складені сполучники:
Усі прийменники пишуться через дефіс у рядку
Назвіть речення зі сполучником сурядності:
Укажіть речення, у якому сполучник служить для поєднання однорідних членів:
Прийменник є в кожному реченні, ОКРІМ
Сполучник з 'єднує частини складного речення
Усі прийменники написано правильно в рядку
Помилку у вживанні прийменника допущено в рядку
До службових частин мови належать:
Оберіть рядок який містить лише формотворчі частки:
Службова частина мови, що вживається для зв’язку однорідних членів речення і частин складного речення,— це:
За роллю в мові сполучники поділяються на
Через дефіс пишуться вигуки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома