Мультипредметний тест з української мови

Додано: 13 травня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 1241 раз
24 запитання
Запитання 1

Уподібнення приголосних відбувається у всіх словах рядка

варіанти відповідей

А гриб, просьба, молотьба, казка

Б вокзал, зшиток, осьде, анекдот

В книжка, літр, заклад, безжурний

Г ніжка, рюкзак, кладка, боротьба

Запитання 2

2. Прочитайте речення. Напередодні (1) Різдва маємо (2)свят-вечір, або (3) Багату кутю, напередодні (4)Старого Нового Року – (5)Щедру кутю, а напередодні (6)Водохреща, тобто (7) Йорданських Свят, - (8)Голодну кутю. 

Помилку допущено в написанні власних назв, позначених цифрами

варіанти відповідей

А 1,2,6

Б 3,5,8 

В 2,4,7 

Г 3,5,7

Запитання 3

3. Правильно написані всі похідні слова в рядку

варіанти відповідей

А Прага – празький, казах – казаський

Б Воронеж – воронежський, латиш – латиський

В Буг – бузький, Кавказ – кавкаський

Г Дрогобич – дрогобицький, Цюрих – цюрихський

Д баски – баський, Сиваш – сиваський

Запитання 4

4. Префікс з- треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

А [с]терти, [с]цідити

Б [с]хитрувати, [ж]жалитися

В [ш]шивати, [с]простити

Г [с]формувати, [ш]шаленіти

Д [с]цілювати, [с]сунути

Запитання 5

5. Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А іл..юзія, і..раціональний, тер..аса

Б мі..сія, баро..ко, клас..ний

В ім..унітет, Шил..ер, лібрет..о

Г кас..ир, марок..анський, фін..и

Запитання 6

6. Прочитайте речення. Усе (1)фантастично/чарівне у передвечірні хвилини: лінія (2)небо/схилу оповита (3)світло/фіолетовим серпанком, (4)різно/кольорові пагорби нагадують хвилі, які переливаються то (5)темно/бузковими, то (6)яскраво/червоними (7)яскраво/блискучими відблисками.

Разом слід писати всі складні слова, позначені цифрами

варіанти відповідей

А 1,4

Б 3,5

В 2,4

Г 5,6

Д 3,7 

Запитання 7

7. Помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

А мамина колискова

Б бабусін подарунок

В сестриччина презентація

Г Миколин ноутбук

Д Наталчин зошит

Запитання 8

8. Наголос падає на третій склад у слові рядка А кілометр Б чорнослив В випадок Г камбала Д проміжок

варіанти відповідей

А кілометр

Б чорнослив

В випадок

Г камбала

Д проміжок

Запитання 9

Неправильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

А біле кімоно

Б зів’ялий нехворощ

В глибока Міссісіпі

Г невідоме Токіо

Д смачна путасу

Запитання 10

10. Редагування потребує речення

варіанти відповідей

А Будьте ввічливими: спочатку подумайте, чи нікого не образить те, що ви хочете сказати, а потім говоріть.

Б Виявляйте дружне ставлення до людей, не чекайте, коли вони виявлять до вас свої симпатії.

В У компанії не намагайтеся переговорити всіх, дайте можливість висловитись іншим.

Г Цікавтесь людьми, які вас оточують, їхніми радощами й турботами.

Д Уживайте багато слів, які підкреслюють шанобливе ставлення до людей.

Запитання 11

11. Укажіть речення з непрямою мовою (розділові знаки опущено)

варіанти відповідей

А Учитель сказав щоб ми починали працювати над завданням.

Б А де ж Максим запитав Ігор Семенович.

В Еге подумав Ігор Наталія Миколаївна всіх запитає правила.

Г Ти все запам’ятала питає Алла Іванівна.

Д Володимир Іванович кричить Негайно стати в одну шеренгу.

Запитання 12

12. Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Ми не виконали домашнє завдання…» обрати

варіанти відповідей

А і нас насварив класний керівник.

Б і пішли до парку розважатися.

В захопившись розмовою з друзями.

Г тому боялися йти на урок.

Д оскільки забули записати в щоденник. 

Запитання 13

13. ________________, замовте мені, будь ласка, у кафе «Ваніль» ________лате та ______ чизкейк

варіанти відповідей

А Тетяно Миколаївно, смачні, солодке

Б Тетяно Миколаївно, смачний, солодкий

В Тетяна Миколаївно, смачне, солодкий

Г Тетяно Миколаївно, смачне, солодкий

Д Тетяно Миколаївно, смачну, солодкий 

Запитання 14

14. Щовесни я пересаджую квітучі вазони в ________ кашпо та змінюю на стіні своєї кімнати _____________панно з квітами, підбираючи до _________. 

варіанти відповідей

А новий, яскраве, інтер’єру

Б нове, яскраве, інтер’єру

В нову, яскраве, інтер’єра

Г нове, яскравий, інтер’єру

Д нову, яскраву, інтер’єру

Запитання 15

15. Сьогодні купила _______шампунь, мені вистачить на ______ .

варіанти відповідей

А нову, півтора місяця

Б новий, півтори місяці

В нову, півтори місяці

Г нову, півтори місяця

Д новий, півтора місяця

Запитання 16

16. Доберіть до слова фразеологізм-синонім.

 Байдуже

варіанти відповідей

А як за гріш маку 

Б хоч трава не рости

В як у Христа за пазухою

Г хоч у вухо вбгай

Запитання 17

 З’ясуйте вид простого речення: Сльозами горю не поможеш. 

варіанти відповідей

А означено-особове

Б неозначено-особове

В називне

Г узагальнено-особове

Запитання 18

З’ясуйте вид простого речення У мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці.

варіанти відповідей

А означено-особове

Б неозначено-особове

В називне

Г безособове

Запитання 19

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслений фрагмент простого і складних речень.

Ми дуже любимо зимою ходити в парк грати в сніжки. 

варіанти відповідей

А Якщо погода буде безвітряна, мій брат покатається на велосипеді.

Б Максим швидко розв’язав рівняння, бо сумлінно готувався вдома до уроку. 

В Приготую смачний салат «Олів’є», щоб усі гості запам’ятали цей Новий рік.

Г Ми розуміємо, що для подолання мовного бар’єру потрібне також живе спілкування.

Запитання 20

Установіть причину відокремлення в реченні (розділові знаки опущено) 

Було це людоньки на Івана Купала.

варіанти відповідей

1. звертання.

2. вставне слово

3. відокремлений член речення

4. підрядна частина складного речення

Запитання 21

Установіть причину відокремлення в реченні (розділові знаки опущено)

Стара Полтава як стара чаклунка іде з клунком темної гори.

варіанти відповідей

1. звертання.

2. вставне слово

3. відокремлений член речення

4. підрядна частина складного речення

Запитання 22

Установіть причину відокремлення в реченні (розділові знаки опущено)

На Святвечір як вона сиділа то вже од неї тіні не було. 

варіанти відповідей

1. звертання.

2. вставне слово

3. відокремлений член речення

4. підрядна частина складного речення

Запитання 23

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простого і складного речень.

Багато учнів моніторинг не писали через хворобу.

варіанти відповідей

Б Максим швидко розв’язав рівняння, бо сумлінно готувався вдома до уроку.

В Приготую смачний салат «Олів’є», щоб усі гості запам’ятали цей Новий рік.

Г Ми розуміємо, що для подолання мовного бар’єру потрібне також живе спілкування.

Д Хоч як я хотіла кави з солодким тістечком, я таки дотрималася своєї дієти. 

Запитання 24

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простого і складного речень.

Лише систематично виконуючи домашнє завдання, я зможу ввійти до ТОП-15 учнів ліцею.

варіанти відповідей

А Якщо погода буде безвітряна, мій брат покатається на велосипеді.

Б Максим швидко розв’язав рівняння, бо сумлінно готувався вдома до уроку.

В Приготую смачний салат «Олів’є», щоб усі гості запам’ятали цей Новий рік.

Г Ми розуміємо, що для подолання мовного бар’єру потрібне також живе спілкування.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест