Урок 30. Національні рухи на західноукраїнських землях у 1880-1890-х роках.

Додано: 13 квітня 2022
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 9 разів
15 запитань
Запитання 1

Виберіть напрямки єврейського національного руху

варіанти відповідей

народовці

сіонізм

ліберали

людови

Запитання 2

"Нова ера" - це....

варіанти відповідей

організація

угода

журнал

книга

Запитання 3

Виберіть лідера національного руху Закарпаття

варіанти відповідей

Юліан Романчук

Юрій Федькович

Григорій Воробкевич

Августин Волошин

Запитання 4

Виберіть учасників "буковинської трійці"

варіанти відповідей

 Юліан Романчук

 

Юрій Федькович

 

Григорій Воробкевич


 Августин Волошин

Сидір Воробкевич

Іван Франко

Запитання 5

Який край поляки хотіли перетворити на свій П'ємонт.

варіанти відповідей

Буковину

Галичину

Закарпаття

Поділля

Запитання 6

Перше віче було зібрано

варіанти відповідей

у Львові 1885 р.

у Ужгороді1885 р.

у Ужгороді1880 р.

у Львові 1880 р.

у Галичі 1880 р.

у Галичі 1885 р.

Запитання 7

З якою з організацій пов'язанний Юліан Романчук

варіанти відповідей

"Нова ера"

"Руська Бесіда"

"Руська Рада"

"Народна Рада"

"Наука"

Запитання 8

Національний рух на Закарпатті

варіанти відповідей

був дуже ополячений

перевагу мали євреї

був дуже активним

розвивався повільно

Запитання 9

Виберіть те, що стосується "буковинської трійці"

варіанти відповідей

газета "Діло"

часопис "Буковина"

письменники

створили мережу українських шкіл

Організували "Народну Раду"

заснували організацію "Наука"

Запитання 10

Чого прагнув націоналістичний рух євреїв у Галичині

варіанти відповідей

створення власної держави в Україні

об'єднання з українським національним рухом

збереження єврейської приналежності

об'єднання з польським національним рухом

Запитання 11

Представники мовно-літературної та суспільно-політичної течії др.. пол. ХІХ ст. на Галичині, Буковині та Закарпатті, які виступали за національно-культурну та державно-політичну єдність із російським народом і російською державою, називали


варіанти відповідей

народовці

хлопомани

москвофіли

радикали

Запитання 12

Для представників якої суспільно-політичної течії др.. пол. ХІХ ст. були характерні такі погляди?

1. «Ми не можемо більше китайським муром відділяти себе від наших братів, відкидаючи мовні, літературні, релігійні та етнічні зв’язки, що з’єднують нас з усім російським світом…»

2. «Немає ніякого окремого українського народу, є єдина й неподільна російська народність від Карпат і до Камчатки, і є єдина російська мова…»

3. «Якщо нам судилося потонути, то краще зробити це в російському морі, ніж у польському болоті…»

варіанти відповідей

народовців

хлопоманів

москвофілів

радикалів

Запитання 13

«Нова ера» — це


варіанти відповідей

компроміс між австрійським урядом і поляками Галичини початку XIX ст., що передбачав придушення поляками антиурядової пропаганди українців в обмін на створення Галицького сейму, де провідні позиції мали обіймати поляки.

угода між народовцями Галичини та Київською громадою середини XIX ст., суть якої полягала у визнанні громадівцями Галичини «українським П'ємонтом» у відповідь на визнання народовцями існування єдиного українського народу.

україно-австро-польське порозуміння кінця ХІХ ст. у Галичині, яке полягало в культурно-освітніх і господарських поступках австрійських і польських правлячих кіл в обмін на лояльне ставлення українців до імперії Габсбургів.

політика австрійського уряду початку XX ст. у Галичині, спрямована на надання українському селянству певних громадянських прав, залучення його представників до парламентської діяльності.

Запитання 14

«Нова ера» – спроба українсько-польського порозуміння 1890 р. в Галичині – пов’язана з діяльністю


варіанти відповідей

соціал-демократів.

радикалів.

народовців.

москвофілів.

Запитання 15

У якому університеті вперше наприкінці XIX ст. відкрито кафедру української історії (кафедру історії Східної Європи), очолену М. Грушевським?


варіанти відповідей

Львівському

Київському

Новоросійському

Харківському

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест