Наддніпрянська Україна в 1907-1914 роках

Додано: 19 квітня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 322 рази
10 запитань
Запитання 1

Коли почалась реформа, автором якої є політичний діяч, зображений на світлині?

варіанти відповідей

1906 р.

1907 р.

1908 р.

1910 р.

Запитання 2

Виберіть варіант, у якому всі положення стосуються справи Бейліса

варіанти відповідей

А.Ющинський, циркуляр Столипіна, "Просвіти"

Клуб російських націоналістів, Д.Донцов, сепаратизм

"Кривава неділя", П.Шмідт, часопис "Гасло"

антисемітизм, чорносотенці, суд присяжних

Запитання 3

Які особливості становища селян Наддніпрянщини в 1910-1914 роках?

варіанти відповідей

Селяни обмежені у своєму праві залишати общину

Посилення соціального розшарування селян

Розвиток хутірського господарства

Збереження викупних платежів

Збільшення кількості переселенців до Сибіру та Далекого Сходу

Зростання розмірів поміщицького землеволодіння

Остаточна ліквідація поміщицького землеволодіння

Запитання 4

Якими були вимоги української трудової громади у ІІ Державній Думі?

варіанти відповідей

«Здобуття народові землі, котрою користувалися б тільки ті, що прикладають до неї свою працю…»

«Ми хочемо: “Єдиної, нероздільної, самостійної України від гір Карпатських аж по Кубань-річку”

«Будемо вимагати восьмигодинного робочого дня, оборони праці жінок та дітей, страховки на старість та на випадок знесилення»

«Переробка державного урядування на національну і територіальну (краєву) автономію країн Російської імперії»

 «Україна для українців, і доки хоч один ворог-чужинець на нашій території, ми не маємо права покласти оружжя»

«Користуючись сим поземельним наділом, селяни за се зобов’язані виконувати на користь поміщиків визначені в “Положеннях” повинності... Селяни іменуються тимчасово зобов’язаними»

"Ми вимагаємо українізації судочинства, освіти, амністії політв'язнів

Запитання 5

Які проблеми прагнув вирішити Столипін, запроваджуючи аграрну реформу?

варіанти відповідей

Підвищити ефективність сільськогосподарського виробництва

Передати поміщицькі землі у власність селян

Пришвидшити збір викупних платежів із селян

Вирішити проблему аграрного перенаселення

Зміцнити політичну опору режиму на селі

Надати селянам особисту свободу

Зруйнувати селянську общину

Запитання 6

Установіть хронологічну послідовність подій:

А)циркуляр Столипіна "про інородців"; Б)утворення ТУП; В)судовий процес у справі М.Бейліса; Г)третьочервневий державний переворот.

варіанти відповідей

АВГБ

БАВГ

ГБАВ

ВАБГ

Запитання 7

Кому належать ці слова: "«Актуальним є не гасло самостійності – мріяли ж колись наші українці про самостійну Україну в злуці з Росією, актуальним, більш реальним, більш конкретним і скорше здійсненним є гасло відірвання від Росії, – політичний сепаратизм».

варіанти відповідей
Запитання 8

Коли відбувались описані в уривку події? Є. Чикаленко у «Щоденнику» зазначав: «Готувалась Україна по всіх великих і малих городах, містечках та селах відсвяткувати 100-літній ювілей Тараса Григоровича так гучно, як дозволять місцеві сили. В Києві, Харкові, Чернігові, Полтаві, Кам’янці городські думи взялися організувати свята: повибирали для того комісії, асигнували гроші. Київська дума, наприклад, визначила на це свято майже одноголосно 5 тисяч рублів. Маленькі міста, певне, обмежилися б якимись концертами, виставами, а села – здебільшого самими панахидами. Але не так склалось, як гадалось." 

варіанти відповідей

1910 р.

1911 р.

1913 р.

1914 р.

Запитання 9

Які твердження характеризують становище в Україні після поразки революції 1905-1907 років?

варіанти відповідей

Почали з'являтись українські періодичні видання

Легалізовано діяльність українських політичних партій

Заборона демократичних видань

Створення в українських містах і містечках осередків "Просвіти"

Погроми прогресивних громадських організацій

Здійснення масових арештів

Посилення національного гніту, різке звуження сфери вжитку української мови

Запитання 10

Виберіть карикатури, що з'явились після столипінської аграрної реформи

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест