"Справа Бейліса" засвідчила:
Що передбачала аграрна реформа Петра Столипіна?
Вкажіть автора ідеї українського інтегрального націоналізму
Судовий процес у Києві у вересні—жовтні 1913 року проти київського міщанина єврейського походження, звинуваченого в убивстві християнського хлопчика Андрія Ющинського:
Ідеологія, суть якої полягає в пропагуванні переваги одного народу (нації) над іншими народами:
Вкажіть дві назви форми приватних землеволодінь, що намагаласся впровадити "столипінська реформа"?
Які форми сільського господарства намагався впровадити П.Столипін?
Вкажіть на зображенні Столипіна Петра Аркадійовича:
Петро Столипін перебував на посаді
Столипінська аграрна реформа розпочалася у
Коли завершилася Столипінська аграрна реформа?
Через яку організацію здійснювався продаж землі українським селянам?
Столипінська аграрна реформа призвела до:
Якому історичному діячу належать факти з біографії?
"Міністр внутрішніх справ, потім - голова Ради міністрів Російської імперії, ініціював проведення аграрної реформи, яку він здійснював упродовж 5 років. Його називали : "російський Бісмарк", "Петро І своєї епохи", "гнобитель інородців", "віщатель", "великий реформатор"
До яких регіонів заохочувалося переселення селян у ході аграрної реформи П.Столипіна? (три варіанти)
У якому році було створено Товариство українських поступовців? (ТУП)
Цільна ділянка землі , яка переходила з общинної у приватну власність називалася:
Відокремлене сільське поселення із господарством та належною землею це:
варіанти відповідей
Засновником сільськогосподарських спілок (кооперативів) у Наддніпрянщині вважається
Які результати мало проведення столипінської аграрної реформи?
Що стало свідченням посилення реакції в Україні після революції 1905–1907 рр.?
Установіть хронологічну послідовність подій:
А справа «Бейліса»
Б початок столипінської аграрної реформи
В створення Товариства українських поступовців
Г третьочервневий переворот
Яке положення характеризує розвиток сільського господарства Наддніпрянської України на початку ХХ ст.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома