Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.

Додано: 1 квітня
Предмет: Історія України, 9 клас
9 запитань
Запитання 1

Виберіть твердження, що характеризують становище України після поразки революції 1905–1907 рр. (4)

варіанти відповідей

Почали з’являтись українські періодичні видання.

Було легалізовано національні партії, відтак пожвавилася їхня діяльність.

Впровадження на більшій території України стану посиленої охорони.

Відбулися вибори до І Державної думи Росії, з-поміж депутатів були й українці.

Посилення національного гніту.

Заборона демократичних видань.

Різке звуження сфери вживання української мови.

Створення в українських містах і містечках осередків «Просвіти».

Запитання 2

Початок аграрної реформи П.Столипіна.

варіанти відповідей

1905 р.

1906 р.

1907 р

1910 р.

Запитання 3

Чого прагнув досягти Петро Столипін, запроваджуючи аграрну реформу?

варіанти відповідей

Підвищити ефективність сільськогосподарського виробництва.

Створити незалежний від органів адміністративного управління суд.

Подолати проблему аграрного перенаселення.

Підвищити товарність селянського господарства.

Зміцнити соціальну опору самодержавства на селі.

Надати селянам право особистої свободи, ліквідувавши залежність їх від поміщика.

Надати селянам фінансову допомогу з метою подолання заборгованості селян Селянському банку.

Запитання 4

Що передбачала аграрна реформа Петра Столипіна? (3)

варіанти відповідей

Селяни здобули право особистої свободи, позбувшись залежності від поміщика.

Руйнування селянської общини.

Дозвіл селянам отримати землю у приватну власність (хутір чи відруб).

Переселення селян у малоосвоєні райони Сибіру, Середньої Азії, Північного Кавказу.

У губерніях і повітах створювалися виборні установи, які отримали право розв’язувати господарські й культурні питання.

Створення фермерських господарств.

Повернення в села міських жителів, які тікали з сіл в пошуках кращої долі.

Запитання 5

Оберіть наслідки аграрної реформи Столипіна. (4)

варіанти відповідей

Наділення селян землею.

Формування потужної верстви середнього та заможного селянства, яке не лише годувало країну, а й забезпечувало найважливіші статті її експорту

Пом'якшення соціальної напруги в суспільстві

Створення нових можливостей для капіталізації сільського господарства

Застосування машин і добрив у господарствах поміщиків та заможних селян, а відтак зростання продуктивності сільського господарства

Переселення частини українських селян у малоосвоєні райони азіатської частини імперії

Запитання 6

Сфабрикована справа вбивства Андрія Ющинського мала назву:

варіанти відповідей

"Діло"

"Наша позиція"

"Справа Бейліса"

"Справа Єфремова"

Запитання 7

Із названих оберіть події, що відбулись з 1907 по 1914 років. (4)

варіанти відповідей

Царський уряд заборонив викладання українською мовою в школах.

Почала виходити перша українська газета «Хлібороб».

Заборона підготовки заходів, пов’язаних із 50-ми роковинами від дня смерті Т. Шевченка.

Указ П. Столипіна «Про закриття деяких інородницьких товариств...»

З’явилося офіційне розпорядження про скасування обмежень проти української мови, введених Емським указом.

Створено Товариство українських поступовців (ТУП),

Святкування 100-ї річниці народження Т. Шев ченка

Запитання 8

Установіть хронологічну послідовність подій.


А Початок аграрної реформи П. Столипіна

Б Ухвалення циркуляра П. Столипіна із забороною реєструвати будь-які «інородницькі» товариства.

В Судовий процес у «справі Бейліса»

Г Створення ТУП


варіанти відповідей

АГБВ

АВГБ

АБГВ

ГАВБ

Запитання 9

Одна з агресивних форм націоналізму, що проповідує національну винятковість, зверхність однієї нації над усіма іншими, розпалює національну ворожнечу й нетерпимість.

варіанти відповідей

Нацизм

Шовінізм

Ксенофобія

Расизм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест