Вкажіть, коли було ліквідоване кріпосне право на українських землях Російської імперії?
З'ясуйте, представники якої опозиційної течії на українських землях Російської імперії застосовували практику "ходіння в народ"?
Назвіть перший україномовний журнал у Російській державі?
Яке з поданих нижче тверджень є правильним:
Які події спричинили описані нижче наслідки?
Ці події призвели до занепаду і деградації поміщицьких маєтків, знеземелення та розшарування селянства; аграрного перенаселення й вимушеної міграції. Водночас це сприяло становленню ринку робочої сили, розвитку підприємництва, розширеню сфери ринкових відносин.
Коли і де виникла перша українська громада?
Коли було видано документ, про який ідеться в наведеному нижче тексті?
Таємний указ російського уряду суворо заборонял видання українською мовою церковної, наукової літератури, книг "начальних і взагалі призначених для початкового читання народу". Самонавчання українською мовою визначалося як політична пропаганда, а тих, хто до неїх брався звинувачували у "сепаратистських задумах, ворожих Росії і згубних Малоросії". Стверджувалося, що "ніякої української мови не було, немає і не може бути".
Укажіть перелік ключових дат, термінів і понять, які використовуються для характеристики діяльності Братства тарасівців.
Укажіть прізвища видатних діячів громадівського руху 60-80 рр. 19 століття в Україні?
1. П. Лавров.
2. В. Антонович.
3. М. Драгоманов.
4. М. Бакунін.
5. П. Ткачов.
6. П. Чубинський.
7. Т. Рильський.
Укажіть рік оприлюднення Емського указу?
Визнасте історичну особу за уривком із біографії.
Народився в 1834 році у селі Махнівці Київської губернії. Закінчив медичний (1855 р.) та історико-філологічний (1860 р.) факультети Київського університету. Належав до угрупування хлопоманів. Один із організаторів Київської громади. В 1863-1880 рр. працював у Тимчасовій комісії для розгляду давніх актів у Києві. Один з ініціаторів угоди між галицькими народовцями і польсько-австрійськими політичними колами, яка отримала назву "Нова ера"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома