Серед запропонованих неправильними є твердження(вказати їх номери) :
1)Функція - це правило, за допомогою якого за кожним значенням незалежної змінної з множини X, можна знайти єдине значення залежної змінної.
2)Незалежну змінну ще називають невідомим.
3)Область значень функції позначають D(f) або D(у).
4)Функцію можна задати аналітично.
5)Графічний спосіб задання функції називають аналітичним.
6)Значення незалежної змінної ще називають значенням функції.
7)Функцію вважають заданою, якщо вказано її область визначення і область значень.
8)Лінійною називають функцію, яку можна задати формулою виду у=kx+b, де k і b - деякі числа, х - аргумент.
9)Графіком оберненої пропорційності є гіпербола.
10)Областю значень функції у=x2 є всі додатні числа
Укажіть правильне закінчення правила.
«Значення аргументу, при якому значення функції дорівнює нулю, називають…»
Вставте замість…. пропущене слово так,щоб отримане твердження було правильним.
«Графік функції у = f(x+а) можна отримати в результаті паралельного перенесення графіка функції у = f(x) на а одиниць…, якщо а > 0»
Який знак слід вставити в твердження,замість… щоб воно було правильним?
«Функцію f називають зростаючою на деякому проміжку, якщо для будь-яких значень аргументу х1 і х2 з цього проміжку таких,що х2> х1 , виконується нерівність f(x1) … f(x2)»
Вкажіть розв'язок нерівності f(x)>0
Знайдіть нулі функції у = х2 - 4х
Графік якої з наведених функцій отримаємо, якщо паралельно перенесемо графік функції у = х2 уздовж осі абсцис на 3 одиниці вправо:
Графік функції у = х² зсунули ліворуч на 2 одиниці і підняли вгору на 5 одиниць. Графік якої функції отримали?
Знайдіть значення функції у=0,5х2-4х+6 у точці х0=-½
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома