Укажіть символ хімічного елемента, в атомі якого на два електрони менше, ніж у бромід-аніоні
Валентність Нітрогену й кількість ковалентних зв'язків у йоні амонію, утворенних за обмінним і донорно-акцепторним механізмами, наведено у рядку
Укажіть назву газу, який збирають у спосіб, схематично зображений на рисунку
Укажіть ступені окиснення Нітрогену в речовині, формула якої NH4NO3
Укажіть формулу сполуки, у якій Сульфур може виявляти як окисні, так і відновні в хімічних реакціях
Водний розчин солі Х розділили на дві пробірки. У першу добавили водний розчин барій хлориду, унаслідок чого утворився осад. А в другу пробірку – кілька крапель водно-спиртового розчину фенолфталеїну. У ній індикатор набув малинового кольору. Укажіть формулу солі Х
Барій хлорид розчинили у воді. Для підтвердження якісного складу цієї солі потрібно використати водні розчини речовин, формули яких
Потрібно визначити, у якій із трьох пронумерованих пробірок міститься водний розчин магній хлориду, у якій – цинк хлориду, а в якій – натрій хлориду. У кожну пробірку добавляли краплями водний розчин калій гідроксиду. У пробірках 1 і 3 утворився осад, а в пробірці 2 змін не було. Потім до осадів у пробірках 1 і 3 добавили надлишок розчину лугу. Спостерігали швидке розчинення осаду в пробірці 3. У пробірці 1 осад не розчинився. У якому рядку таблиці записано правильний висновок, зроблений за результатами дослідів?
Перетворіть схему реакції
Al + KClO3 + H2SO4 → Al2(SO4)3 + KCl + H2O
на хімічне рівняння методом електронного балансу. Укажіть суму коефіцієнтів у цьому рівнянні
Є чотири пробірки з розчинами, що утворилися внаслідок змішування з водою речовин, формули яких:
1 – NH3, 2 – NaCl, 3- H2S, 4 – SO2. У кожну із чотирьох пробірок добавили кілька крапель водно-спиртового розчину фенолфталеїну Укажіть номер пробірки, у якій індикатор набув малинового кольору
У пробірку помістили тверду речовину Х, до неї добавили рідину Y. Унаслідок реакції виділився водень. Тверда речовина Х та рідина Y – це відповідно
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома