Нерівності (+)

Додано: 4 січня
Предмет: Алгебра, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Розв′язати нерівність 

-6х > -12

варіанти відповідей

( -2; +∞)

( -∞; -2)

( -∞; 2)

( 2; +∞)

Запитання 2

Порівняти числа а і в, якщо а - в = -5,2

варіанти відповідей

а > в

а = в

а < в

визначити неможливо

Запитання 3

Знайти розв'язки нерівності

-3х ≥ 12

варіанти відповідей

 [- 4; +∞)

(-∞; - 4]

(4; +∞)

(-∞; 4)

інша відповідь

Запитання 4

Який із проміжків відповідає рисунку

варіанти відповідей

(-3; 2)

(-3; 2]

[-3; 2]

[-3; 2)

Запитання 5

Скільки натуральних чисел належить проміжку (-2,4; 6,9)

варіанти відповідей

6

2

9

11

Запитання 6

Розв'яжіть нерівність

4+11х < 5+ 12х

варіанти відповідей

( 1 ; ∾)

(-∾; -1)

(-1; + ∾)

(-∾ ; 1)

Запитання 7

Укажіть число, що є розв'язком нерівності 5x < 15

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 8

Із наведених нерівностей виберіть ті, які правильні при будь-якому значенні а (декілька варіантів відповіді)

варіанти відповідей

а2> 0

a2 + 9 >0

(a -3)2 +1 >0

(a -3)2 ≥ 0

a +1 > 0

Запитання 9

Укажіть число, що є розв'язком нерівності х > −19

варіанти відповідей

Неможливо визначити

-12

-25

-20

Запитання 10

Скільки цілих розв'язків має нерівність

2 ≤ 2х < 14

варіанти відповідей

5

6

7

4

Запитання 11

Який з проміжків є розв'язком нерівності 

5х > -30 

варіанти відповідей

 (-∞; -6)

  (-6;+∞)

 [-6;+∞)

 (-∞;6)

Запитання 12

Розв′яжіть нерівність 

3х + 7 ≥ 7х − 9

варіанти відповідей

( -∞; 4]

[ 4; +∞ )

( -∞; - 4]

[ - 4; +∞ )

Запитання 13

Чи рівносильні нерівності 

3х + 9 ≥ 6х і х + 3 ≥ 2х ?

варіанти відповідей

так

неможливо визначити

ні

Запитання 14

Укажіть проміжок, що є розв'язком нерівності 

3х < -21

варіанти відповідей

( - ∞; 7)

( 7; +∞)

( - ∞; -7)

( - 7; +∞)

Запитання 15

Розв'яжи нерівність

1 + 2х ≥ 7

варіанти відповідей

х ≥ 3

х ≥ 4

х ≤ 3

Запитання 16

Який з наведених проміжків є розв'язком нерівності

18<13-2х

варіанти відповідей

(-∞; -2,5)

(-2,5; +∞)

 (-∞; -2,5⌉

 (2,5; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест