Відомо, a > b. Укажіть неправильне твердження.
Оцініть периметр Р правильного трикутника зі стороною а см, якщо 1,2 < a < 1,8.
Яку нерівність дістанемо, якщо від обох частин нерівності 10 > 7 відняти число 11?
Із наведених нерівностей виберіть ті, які правильні при будь - якому значенні а.
Відомо, що 2 < х < 4; 3 < у < 6. Оцініть значення виразу 2х - 3у.
Знайдіть найменший цілий розв`язок нерівності 1 + 2х > 3.
Який з проміжків відповідає рисунку?
Скільки натуральних чисел належить проміжку [− 2; 6)?
Об'єднанням проміжків (− 4; 4) і [− 6; 3] є проміжок ...
Укажіть найменше ціле число, яке належить проміжку [− 5,8; 4,7].
Перерізом проміжків [1; 8) і (5; 10] є проміжок ...
Розв’яжіть нерівність − 3х + 8 ≥ 11.
Чому дорівнює добуток натуральних чисел, які належать області визначення виразу?
Знайдіть найбільший цілий розв’язок нерівності (x – 4)(x + 4) – 5x > (x – 1)2 – 17.
Знайдіть всі значення x, для яких виконується подвійна нерівність - 4 < 3x+2 ≤ 8.
Знайдіть цілі розв’язки системи нерівностей
Розв’яжіть систему нерівностей:
Вкажіть область визначення функції, графік якої зображений на малюнку.
Вкажіть проміжки спадання функції.
Вкажіть нулі функції.
f(х) < 0, якщо х ∈ ...
На якому рисунку графік функції зростає на проміжку [0;2]?
Вітки якої параболи напрямлені вниз?
Знайдіть точку перетину параболи у = х² - 4х + 5 з віссю ординат.
Знайдіть координати вершини параболи у = х² - 4х + 3
Чи належить графіку функцій y = 2x2 + 3x + 1 точка С(–2; 3)?
Знайдіть координати точки перетину графіків функцій y = x2 – 4x + 2 та у = 10 - 2х.
На якому з малюнків зображено графік функції f(x)=(x+3)2 - 3?
Для побудови графіка функції у = х2 + 4 необхідно виконати:
Знайдіть найбільше значення функції y = - x² + 2x - 3.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома