1.Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
2. Прочитайте речення. Мати перша у світі навчила любити солов(1)їні ранки, п(2)янкий любисток, духм(3)яну м(4)яту, зелене верб(5)я, рутв(6)яні луки. Апостроф треба писати на місці усіх цифр, ОКРІМ
3. Спрощення приголосних НЕ відбулося в усіх словах рядка
4. Префікс с- потрібно писати на місці пропуску в усіх словах рядка
5. Спільнокореневими є всі слова рядка
6. Ступінь порівняння прикметника утворено правильно в рядку
7. Помилку допущено в рядку
8. Наголос падає на другий склад у слові рядка і
9. Граматично правильне продовження речення «Готуючись вступити до академії, …» .
10. Речення «Чекаю пори, коли скажу всім: «Цей вірш, нарешті, патріотичний!» правильно перебудовано на речення з непрямою мовою
11. Прочитайте (цифра позначає попередній розділовий знак). Вийшла я звідти(1) а навпроти через дорогу росла якась велика деревина(2) мабуть(3) в’яз(4) то одна вона знає(5) як я під нею(6) гірко плакала. Коми треба поставити на місці цифр рядка
12. Прочитайте діалог. Артем запитує в товариша: - Антоне, підкажи, які книги читає твоя сестра? - Олександрі подобаються різні книги українських письменників, але останнім часом читає зарубіжну літературу. - Хочу їй подарувати В.Шекспіра «Сонети». Як думаєш, сподобається? - Упевнений, що так, адже сонети – це про кохання! Останню репліку співрозмовника Артем має інтерпретувати для себе як те, що його товариш
13.__________ , замовте___________ суші з безкоштовною доставкою в Києві цілодобово від ресторану «MAFIA».
14. Щороку я дарую мамі ________ боа з квітами, підбираючи до кольору .
15. ___________, що одинадцятикласники через ____________ гарно складуть ЗНО.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома