Подвоєння букв є в усіх словах рядка
Буквосполука -ЧЧ- є в усіх словах рядка
Однаковий звук позначають букви, виділені жирним в окремих словах речення
Префікс -ПРИ- є в кожному слові рядка
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Правильно позначено наголос в кожному слові, ОКРІМ
Усі складні слова потрібно писати через дефіс у рядку
Спільнокореневим до слова пекти є всі слова, ОКРІМ
Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку
Українським відповідником до іншомовного слова статечний є
Пряму мову в реченні
Представниця Ради самоврядування сказала 9-класникам: «Кожен з вас може запропонувати свої правила, а найдоречніші розглянемо на засіданні й внесемо до статуту нашого ліцею» правильно передано непрямою мовою в рядку
Граматично правильне продовження речення «Перечитуючи твої листи, …» наведено в рядку
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків для речення.
Незвичайною візитівкою _____ є бронзові статуетки гномів, які були символом опозиційного руху _____ років минулого століття.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків для речення.
Прогулюючись набережною, ви побачите гнома-прачку, _____ ось уже _____ років _____ білизну в Одрі.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків для речення.
На концерт улюбленого _____ завжди _____ завчасно _____: маю тексти всіх пісень і залюбки ділюся _____ з охочими співати разом.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків для речення.
Не _____ познайомитися на вулиці міста з гномом-охоронцем, виробником _____ ескімо, банкіром та іншими.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків для речення.
Послухайте класичну музику в одній з _____ зал Європи й біля входу знайдіть в оркестрі мініатюрних бронзових _____.
Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
1. А ще вчені виявили, що прескевю пов’язане зі звуковою особливістю слова й частіше буває у двомовних людей, коли ті використовують мову, якою спілкуються рідше.
2. Однозначного пояснення цього явища немає, однак є кілька припущень: наприклад уважають, що причиною може бути певне блокування пам’яті іншим словом, великий обсяг інформації, вік мовця тощо.
3. Неприємний стан, який викликає таку знервованість, називають «прескевю, або феномен на кінчику язика», коли весь час є відчуття, що ось-ось вдасться дібрати потрібне слово…
4. Ви все більше напружуєте пам’ять, пригадуючи безліч фактів про слово, іноді навіть починаєте дратуватися…
5. З вами бувало таке, що якесь добре знайоме звичне слово ніби крутиться на язиці, але згадати його ніяк не можете?
Відокремлена обставина є в реченні
Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
1. А ще вчені виявили, що прескевю пов’язане зі звуковою особливістю слова й частіше буває у двомовних людей, коли ті використовують мову, якою спілкуються рідше.
2. Однозначного пояснення цього явища немає, однак є кілька припущень: наприклад уважають, що причиною може бути певне блокування пам’яті іншим словом, великий обсяг інформації, вік мовця тощо.
3. Неприємний стан, який викликає таку знервованість, називають «прескевю, або феномен на кінчику язика», коли весь час є відчуття, що ось-ось вдасться дібрати потрібне слово…
4. Ви все більше напружуєте пам’ять, пригадуючи безліч фактів про слово, іноді навіть починаєте дратуватися…
5. З вами бувало таке, що якесь добре знайоме звичне слово ніби крутиться на язиці, але згадати його ніяк не можете?
НЕМАЄ однорідних членів в реченнях
Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
1. А ще вчені виявили, що прескевю пов’язане зі звуковою особливістю слова й частіше буває у двомовних людей, коли ті використовують мову, якою спілкуються рідше.
2. Однозначного пояснення цього явища немає, однак є кілька припущень: наприклад уважають, що причиною може бути певне блокування пам’яті іншим словом, великий обсяг інформації, вік мовця тощо.
3. Неприємний стан, який викликає таку знервованість, називають «прескевю, або феномен на кінчику язика», коли весь час є відчуття, що ось-ось вдасться дібрати потрібне слово…
4. Ви все більше напружуєте пам’ять, пригадуючи безліч фактів про слово, іноді навіть починаєте дратуватися…
5. З вами бувало таке, що якесь добре знайоме звичне слово ніби крутиться на язиці, але згадати його ніяк не можете?
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
З’ясуйте, якою частиною мови (А – Д) є виділені слова (1–4) в реченні (цифра позначає наступне слово).
Завдяки (1)комп’ютерним технологіям медики проводять високоточну діагностику, (2)використовуючи результати таких досліджень на (3)всіх етапах (4)лікування.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома