1.Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
2. Правильно виділено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, ОКРІМ
3.Правил уживання великої букви у власних назвах дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
4.Букву и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
5. Апострофа НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в обох словах рядка
6. Правильно написано всі займенники рядка
7.Букву и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
8. НЕМАЄ орфографічних помилок у реченні
9. Помилково утворено слово
10. Потребує редагування вислів у рядку
11. Редагування потребує речення
12. НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
13. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Барви київських мозаїк –(1) це одне з тих див,(2) яке захоплювало і,(3) мабуть,(4) ніколи не перестане захоплювати всіх,(5) хто по-справжньому цінує прекрасне,(6) не розгублене у віках мистецтво,(7) але ж тут майстерність не лише в кольорах…
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку
14. Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні
15. Українським відповідником іншомовного слова диференціація є
16. Невдовзі мама з ______ виїхали на заміську трасу, до ______ залишалося п’ятдесят чотири ______ .
17. Запрошуємо на тренінг з письменницької майстерності, де Вас навчать ________ побудови якісного художнього тексту. На заняттях працюємо в зошитах, створених ________ культової книги «Гра престолів».
18. Трембіта – ___________ музичний інструмент у світі: її розмір може сягати від двох з половиною до ___________.
19. Сашко __________ однокласників подякував __________ за цікаву поїздку.
20. На практичних заняттях студенти опанували ________ вимови ________.
Завдання 21–25 стосуються речень, що первісно становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
21.Первісний текст буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій у рядку
22. Однорідними підметами ускладнено речення, позначене
23. Пунктуаційна помилка є в реченні, позначеному
24. Вставна конструкція є в реченні, позначеному
25. Частиною складеного іменного присудка є слово
У завданнях 26–30 до кожного із чотирьох фрагментів інформації, позначених цифрою, доберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. Поставте позначки в таблицях відповідей до завдань на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви).
26. Приєднайте до фрагмента речення (1–4) відповідний за значенням фразеологізм (А – Д).
27. З’ясуйте, якою частиною мови (А – Д) є виділені в реченні слова (1 – 4) (цифра позначає наступне слово).
28. Доберіть приклад (А – Д) до кожної умови вживання тире (1–4).
29. Поєднайте виділені фрагменти простих (1–4) і складних (А – Д) речень за подібністю синтаксичного значення. Зразок такого поєднання показано на схемі.
30. Доберіть приклад (А – Д) до кожного типу складного речення (1–4)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома