Однаковий звук позначають букви, виділені в окремих словах речення
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).
(1)Донька отримала (2)завдання вивчити (3)чотирнадцять рядків (4)вірша, які вона декламуватиме на (5)урочистому заході з нагоди відкриття (6)мережі магазинів (7)«Павич», що відбудеться (8)одинадцятого (9)листопада в торговельно-розважальному центрі (10)«Квартал».
НЕПРАВИЛЬНО виділено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Прочитайте речення.
Коли мален(1)кий соловейко переконуєт(2)ся, що все йде за його сценарієм, то пісню свою починає повіл(3)но, і вона на невидимій ниточ(4)ці зринає в далеку височінь.
М’який знак треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Подвоєні букви -нн- треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
З дефісом треба писати всі слова в рядку
Однаковий звук позначають букви, виділені в окремих словах речення
Однаковий звук позначають букви, виділені в словах
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі у всіх словах рядка
Спрощення в групах приголосних позначається на письмі у всіх словах рядка, ОКРІМ
Позначте рядки, у яких у всіх словах спрощення позначається на письмі
Спрощення відбувається на письмі у всіх словах, ОКРІМ
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).
1)Течія спочатку була неспішною, і (2)русло ніби губилося в (3)болотистих берегах, але (4)посередині (5)рівнини річка раптом звужувалася й наступні (6)одинадцять (7)кілометрів мчала стрімким потоком, наче боялася, що хтось захоче (8)застопорити її на шляху до свободи.
НЕПРАВИЛЬНО виділено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Префікс с- треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ
А
..простити, ..переду .. хрещений
Б
..трушувати, ..чорнілий, ..правді
В
..хотіти, .. фокусований, ..піднизу
Г
..турбовано, ..піткати, ..кріплений
Прикметники із суфіксом -цьк- можна утворити від усіх іменників у рядку
А
Кагарлик, Вінниця, Случ
Б
Гадяч, Трускавець, Хотин
В
Прилуки, Кременець, Хуст
Г
Дрогобич, Острог, Хмільник
Правил уживання великої букви та лапок дотримано в рядку
Букву е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Закінчення у у формі Р.в. однини мають обидва іменники в рядку
Букву и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Орфографічну помилку допущено в реченні
Прийменник у на місці обох пропусків треба вжити в рядку
Помилку в написанні слова іншомовного походження допущено в рядку
М'який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місті пропуску в обох словах рядка
М'який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Букву и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
У лапки треба взяти кожну власну назву в рядку
Букву н треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Подвоєння літер відбувається в обох словах рядка, ОКРІМ
Подовження приголосних звуків у формі Ор.в. однини позначають на письмі в усіх словах рядка
Правил уживання великої літери дотримано у реченні
Усі слова треба писати з великої літери в рядку
Помилку в написанні власної назви допущено рядку
З великої букви треба писати прикметник у словосполученні
М'який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Букву и треба писати на місці обох пропусків у рядку
Правильно записано всі слова в рядку
З подвоєними літерами треба писати усі слова в рядку
НЕМАЄ орфографічних помилок у рядку
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Не потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка
Виділене слово вжито в невластивому йому значенні в реченні
НЕПРАВИЛЬНО подано значення фразеологізму в рядку
Правильними є обидва словосполучення в рядку
Обидва слова, наведені в дужках, за змістом можливі в реченні
Лексичну норму порушено в рядку
Потребує редагування речення
У всіх словах якого рядка пишеться префікс з–
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома