Об'єктно-орієнтоване програмування Python

Додано: 18 травня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 372 рази
15 запитань
Запитання 1

Яка команда підключає модуль графічного вікна

варіанти відповідей

from math import*

from turtle import*

from tkinter import*

from tkinter.messagebox import*

Запитання 2

Якій конструктор(команда) сторює графічне вікно?

варіанти відповідей

tkinter

Tk

Lebel

title

Запитання 3

Якою командою задаються розміри вікна?

варіанти відповідей

Window.geometry()

Window.title()

Window.place

Запитання 4

За допомогою якого конструктора можна додати напис?

варіанти відповідей

Tk()

Button()

Label()

Entry()

Запитання 5

Для розташування елемента керування у вікні використовується метод ...

варіанти відповідей

pack()

title()

geometry()

bind()

Запитання 6

Для розташування у графічному вікні тестового поля використовується такі команди:

варіанти відповідей

переміна=entry()

переміна.pack()

переміна=Label()

переміна.pack()

переміна=Entry()

переміна.pack()

переміна=Button()

переміна.pack()

Запитання 7

Яка команда (службове слово) що вказує на створення функції

варіанти відповідей

def

place

Button

get

Запитання 8

Для отримання значення, яке містить текстове поле використовується метод

варіанти відповідей

get()

place()

title()

Запитання 9

Для виведення вікна повідомлення використовується модуль

варіанти відповідей

 from math import*

 from turtle import*

from tkinter.messagebox import*

from tkinter import*

Запитання 10

Як зробити зміні глобальними

варіанти відповідей

global

randint

def

showinfo

Запитання 11

Перимикачі створюють за допомогою конструктора ...

варіанти відповідей

Lebel

Radiobuttton

tkinter

Entry

Запитання 12

Для створення прапорця використовують команду ...

варіанти відповідей

Checkbutton

Entry

 Tk

 tkinter

Запитання 13

Для створення списку код має такий вигляд:

варіанти відповідей

змінна=Listbox()

змінна.pack()

змінна=Entry()

змінна.pack()

змінна=Label()

змінна.pack()

змінна=Button()

змінна.pack()

Запитання 14

Для створення полотна треба вести такій код:

варіанти відповідей

змінна=Canvas()

змінна.pack()

змінна=Listbox()

змінна.pack()

змінна=Entry()

змінна.pack()

змінна=Button()

змінна.pack()

Запитання 15

Для завантаження до полотна зображенння файла використовують конструктор ...

варіанти відповідей

Checkbutton

PhotoImage

Entry

 Lebel

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест