Обернені тригонометричні функції

Додано: 25 січня 2022
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 204 рази
17 запитань
Запитання 1

Виберіть неправильне твердження:

варіанти відповідей

Областю визначення функції

у= arccosx є проміжок [-1;1];

Функція у=arctgx додатна, якщо х>0, і вд'ємна, якщо х<0;

Для всіх х є[0;π] arcsin (sin x)=x

Жодна з обернених тригонометричних функцій не є періодичною;

Функція у=arcsin x зростає на всій області визначення.

Запитання 2

Який з виразів не має змісту:


варіанти відповідей

arcsin 0,5

arccos1,5

arctg1

arcctg (-1)

Запитання 3

Обчисліть arcsin0

варіанти відповідей

0

π

π/2

- π/2

Запитання 4

Обчисліть: arccos (-1/2)

варіанти відповідей

-π/3

2π/3

-π/6

5π/6

Запитання 5

Обчисліть: arccos1

варіанти відповідей

0

π

π/2

Запитання 6

Обчисліть: arctg(-1)

варіанти відповідей

-π/4

3π/4

π/4

π

Запитання 7

Обчисліть: arcsin1

варіанти відповідей

0

π/2

π

Запитання 8

Знайдіть значення виразу:

arccos(-0,5)+arcsin(-0,5)

варіанти відповідей

2π/3

π/6

5π/6

π/2

Запитання 9

Знайдіть значення виразу:

arccos(-√2/2) - arcsin(-1)

варіанти відповідей

π/4

5π/4

3π/2

3π/4

Запитання 10

Обчисліть значення виразу:

cos(arcsin(-√3/2))


варіанти відповідей

-√3/2

√3/2

-1/2

1/2

Запитання 11

Чому дорівнює значення виразу sin2(arctg0,5) + cos2(arctg 0,5) ?

варіанти відповідей

0,5

0,25

1

2

Запитання 12

Чому дорівнює значення виразу: sin(arcsin0,5+arccos0,5)?

варіанти відповідей

0

0,5

1

√3/2

Запитання 13

Обчисліть значення виразу

tg(arccos(√3/2))

варіанти відповідей

√3

√3/2

√3/3

1/2

Запитання 14

Обчисліть значення виразу

sin(arccos(√3/2))

варіанти відповідей

-0,5

0,5

-√3/2

√3/2

Запитання 15

Чому дорівнює значення виразу cos(arcsin(√3/2) + arccos(√3/2))?

варіанти відповідей

0

0,5

1

√3/2

Запитання 16

Обчисліть значення виразу

sin( arctg(-√3/3))?

варіанти відповідей

0,5

-0,5

√3/2

-√3/2

Запитання 17

Обчисліть cos( 2arccos0,5) + sin(arccos√3/2)

варіанти відповідей

-2

-1

0

1

2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест