Маркетинг це-
Вкажіть цілі маркетингу
До елементів маркетинг-мікс відносяться:
Нестачі, потреби, попит; продукти; цінності, витрати, задоволення; обмін і трансакції; відносини між партнерами і система взаємодії; ринки; активні суб'єкти ринку і передбачуваний покупець – це:
Яке з визначень маркетингу є сучасним?
Яка із зазначених дій не входить в маркетинг?
Кінцевими цілями будь-якої маркетингової діяльності є:
Один із приведених факторів відноситься до зовнішнього маркетингового середовища підприємства:
Об’єктами маркетингу можуть бути:
Сфери застосування маркетингу:
Головна ідея маркетингу полягає в тому, що:
В умовах ринку маркетингової орієнтації основна увага приділяється:
Внутрішнє маркетингове середовище включає:
Ринок-
Основні поняття,що лежать в основі маркетингу :
Маркетинг у сучасному розумінні розглядають як?
Якою буквою позначають потенційні небезпеки у системі SWOT-аналізу?
Безперервний систематичний процес обробки внутрішньовиробничої та зовнішньоринкової інформації, на основі якого менеджер сільської зеленої садиби визначає, регламентує в часі майбутні цінності та цілі, а також засоби і методи, необхідні для реалізації запланованих стратегічних і тактичних цілей своєї організації чи закладу – це:
Метод SWOT – аналізу ґрунтується на:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома