ОПМ

Додано: 17 листопада 2021
Предмет: , 10 клас
Тест виконано: 93 рази
9 запитань
Запитання 1

Педагогічна спрямованість її ціннісні орієнтації: 


варіанти відповідей

на себе

на мету

на засоби

на учня

Запитання 2

Процес аналізу умов ситуації завершується на наступномуякому етапі ?

варіанти відповідей

розробка проекту рішення

усвідомлення проблеми і формулювання задачі

 практична реалізація запланованого рішення

Запитання 3

Для кого з видатних педагогів «стали вирішальними такі дрібниці»: як стояти, як сидіти , як підвестися з стільця, з-за стола , підвищити голос, усміхнутися , подивитися .

варіанти відповідей

Сухомлинського

Макаренка

Песталоцці

Русової

Запитання 4

До якої групи вмінь відносять педагогічну техніку та структурують її : створювати естетично виразний і привабливий зовнішній ви­гляд - постава, одяг, взуття, зачіска, макіяж, парфуми; вербальної взаємодії-техніка мовлення: дихання, дикція, го­лос, темпоритм та володіння комунікативними якостями мов­лення - правильністю, виразністю, ясністю, точністю, стислі­стю, доцільністю, пестливістю.



варіанти відповідей

уміння самовдосконалювати едагогіну техніку

уміння самопрезентації педагога

Запитання 5

   Педагогічні здібності - це:

варіанти відповідей

комунікативні,     перцептивні     здібності,     динамізм,     емоційна

стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність;

відчувати моральне задоволення від розвитку дітей, «вирощувати »

особливість через відкриття, а не насаджування;

комплексність    знань,    широка   ерудиція,    впливовість,    вміння

переконувати, домагатися виконання завдань.

Запитання 6

Трудотерапія -це

варіанти відповідей

засіб керування психічним станом людини за допомогою включення в активну трудову діяльність.


засіб керування психічним станом людини шляхом

Запитання 7

Що таке сила голосу -

варіанти відповідей

це особливість, завдяки якій голос легко змінюєть­ся, підпорядковуючись змісту, аудиторії, переходячи від високих до середніх чи низьких звуків.


це періодично повторювані акти: вдих, видих, пау­за. 

це його звучність, повноцінність, уміння ним керувати: давати його тихо, середньо, голосно, уміло робити пе­реходи від голосного звучання до тихого й навпаки

Запитання 8

Зміст професійної компетентності це-

варіанти відповідей

це знання вчителя звернені, з одного боку, до дисципліни, яку він викладає, а з другого — до учнів, психологію яких мусить добре знати

це знання предмета, методики його викладання, педагогіки і психології.

Запитання 9

Складність навчання вчителя, набуття професійної компетентності полягає в тому, що професійне знання має формуватися водночас на всіх рівнях: 

варіанти відповідей

методологічному, теоретичному, методичному

методологічному, методичному, технологічному. 

методологічному, теоретичному, методичному, технологічному. 

теоретичному, методичному, технологічному. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест