Оптичні явища

Додано: 14 грудня 2020
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 662 рази
22 запитання
Запитання 1

Лінію,що вказує напрям поширення світлової енергії,називають

варіанти відповідей

світловим променем

джерелом світла

пучком світла

оптичним явищем

Запитання 2

Кут між падаючим променем і поверхнею дзеркала дорівнює 150. Визначте кут між падаючим і відбитим променями.

варіанти відповідей

300

1300

1500

Запитання 3

Людина,яка перебуває на відстані 2 м від плоского дзеркала,відійшла від нього ще на 50 см. Визначте,якою стала відстань між людиною та її зображенням у дзеркалі?

варіанти відповідей

2,5м

Запитання 4

Яке природне явище НЕ пояснюється заломленням світла?

варіанти відповідей

міраж

спалах блискавки

райдуга

Запитання 5

Смужку із семи кольорів називають ......


варіанти відповідей

відбивання

веселка

спектр

дисперсія

Запитання 6

Явище розкладання світла у спектр називають.....

варіанти відповідей

інтерференція

дисперсія

дифракція

оптичне

Запитання 7

Які три основні спектральні кольори....

варіанти відповідей

червоний,синій,фіолетовий

червоний,оранжевий,фіолетовий

синій,зелений,жовтий

червоний,синій, зелений

Запитання 8

Яке природне явище повязане з дисперсією?

варіанти відповідей

дощ

веселка

танення льоду

сніг

Запитання 9

Якщо освітити чорний аркуш зеленим кольором то ми його побачимо...

варіанти відповідей

чорним

червоним

зеленим

білим

Запитання 10

Тіла білого кольору світлові промені..

варіанти відповідей

поглинають

заломлюють

відбивають

поглинають і заломлюють

Запитання 11

Бабуся для того, щоб добре бачити, носить окуляри. Оптична сила кожної лінзи дорівнює (-2 дптр). Яку ваду зору має бабуся?

варіанти відповідей

Короткозорість

Далекозорість

Далекозорість та короткозорість

Бабуся має нормальний зір, оскільки лінзи однакові

Запитання 12

Предмет розташований на відстані 10 см від лінзи, а уявне зображення предмета розташоване на відстані 0,5 м від лінзи. Визначте оптичну силу лінзи.

варіанти відповідей

 2 дптр

12 дптр

8 дптр

- 6 дптр

Запитання 13

Промінь світла падає з повітря у воду під кутом 60° кут між відбитим і заломленим променями становить 80°. Обчисліть кут заломлення променя

варіанти відповідей

20

40

60

80

Запитання 14

При побудові зображення за допомогою збиральної лінзи отримали уявне зображення. Оберіть вірну відповідь.

варіанти відповідей

Предмет розташований за подвійним фокусом збиральної лінзи

Предмет розташований між фокусом і подвійним фокусом збиральної лінзи

Предмет розташований між фокусом і збиральною лінзою

Предмет розташований на фокусній відстані від збиральної лінзи

Запитання 15

Кут між падаючим променем і відбитим 700 . Знайти кут падіння променя.

варіанти відповідей

1400

700

350

200

Запитання 16

При переході світла із середовища з меншою оптичною густиною в середовище з більшою оптичною густиною його швидкість:

варіанти відповідей

зменшується

збільшується

швидкість світла стала величина - 300000км/с

Запитання 17

Оптичну силу лінзи обчислюють за фомулою

варіанти відповідей

D=1/F

Г=1/F

Г=f/d

D=f/d

Запитання 18

Вкажіть, де знаходиться зображення предмета у збиральній лінзі, якщо воно однакове за розмірами з предметом

варіанти відповідей

у фокусі

між фокусом і лінзою

у подвійному фокусі

за подвійним фокусом

Запитання 19

Промені якого кольору мають найменший кут заломлення?

варіанти відповідей

зеленого

червоного

фіолетового

жовтого

Запитання 20

Яке з джерел світла земні жителі можуть вважати точковим?

варіанти відповідей

Місяць

Сонце

зоря

блискавка

Запитання 21

У розсіювальній лінзі...

варіанти відповідей

краї тонші ніж середина лінзи

краї і середина лінзи мають однакову товщину

середина тонша ніж краї лінзи

Запитання 22

Охарактеризуйте зображення , яке дає збиральна лінза, якщо 2F > d > F

варіанти відповідей

уявне, пряме, зменшене

уявне, пряме, збільшене

уявне, обернене, зменшене

дійсне, обернене, збільшене

дійсне, пряме, зменшене

дійсне, пряме, збільшене

дійсне, обернене, зменшене

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест