Літеру е треба писати на місці обох пропусків рядка
Літеру о на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Літеру е треба писати в усіх словах рядка
Літеру и на місці крапок треба писати в усіх словах рядка
Правильно написано всі слова в рядку
Літеру с на місці пропуску потрібно писати в усіх словах рядка
Префікс з- треба писати в усіх словах рядка
Правильно написано всі слова в рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Постукала весна в прозорий кришталь вікон, торкнулася серця лоскітливим подихом травня й невтримно поманила в замріянний гай. (2)А в гаю синіми вогниками коливаються на тонких стебельцях проліски. (3)Схожі вони на бірюзові намистинки розгублені чиєюсь невинною рукою між вузеньких листочків боязкої травиці. (4)Може, то безжурний жайвір бризнув на галявину іскри невичерпного натхнення чи соромлива синичка розсипала зерна свого пестливого співу?
Орфографічну помилку допущено в слові
Прочитайте речення.
Пр(1)їхавши до Одеси, обов’язково прогуляйтеся Пр(2)морським бульваром, помилуйтеся пр(3)чудовим оперним театром, пр(4)лучіться до колоритної публіки на Дерибасівській і відпочиньте біля теплого моря, що барвінково міниться від пр(5)західного сонця.
Літеру е треба писати на місці цифри
Префікс при- треба писати в усіх словах рядка
Літеру с треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Правильно написано всі слова в рядку
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Спрощення у групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка
Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка
Правильно написано всі слова в рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)У життєвому круговороті народжуються неповторні людські світи. (2)Вдивляючись щороку в очі юнаків і дівчат, яких проводжаю в самостійну дорогу життя, я не можу бути спокійним. (3)Що ж є найголовнішим у людині яку ми творимо? (4)У ту коротку червневу ніч, коли разом з ними ми виходимо в поле зустрічати перше сонце їх нового життя, в моє серце стукають болючі питання: де, в чому людська сердцевина? (5)Як її, зрештою, створити?
Орфографічна помилка допущена в написанні слова
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Чергування приголосних НЕ відбуватиметься в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса -ськ- від слова
Усі слова написано правильно в рядку
Прикметники із суфіксом -ськ- утворяться від усіх іменників у рядку
Правильно написано всі похідні слова в рядку
Зміну приголосного НЕ ПОЗНАЧАЮТЬ на письмі в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса -ськ- від слова
Буквосполуку -ств- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
Прикметники із суфіксом -зьк- можна утворити від усіх іменників у рядку
Буквосполучення -ств- на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
Без апострофа треба писати всі слова в рядку
Апостроф пишеться в усіх словах рядка
М’який знак на місці крапок НЕ треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте речення.
Коли переконуєт(1)ся, що все йде за його сценарієм, малюсін(2)кий жайвір починає повіл(3)но, ніби на невидимій ниточ(4)ці, підніматися в т(5)мяну височину.
М’який знак треба писати на місці всіх цифр, окрім
Усі слова написано правильно в рядку
М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Подвоєне нн треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.
З подвоєним нн у тексті треба писати слово
Прочитайте фрагмент тексту.
Уперше ступаючи на стародавню бруківку (1)В/вічного міста навесні 1837 року, Гоголь стає обожнювачем (2)Р/рима, його чудовим знавцем. Працюючи над (3)«М/мертвими душами», він часто полишає перо на своєму вузенькому пюпітрі й відвідує пам’ятки минувшини, розкішні (4)Р/римські палаци, а до улюбленого друга й порадника (5)К/колізею йде з мольбертом і фарбами.
З малої букви треба писати слово після цифри
Прочитайте фрагмент тексту.
Було всього — і звад, і згод,
І перша слава (1)Ж/жовтих (2)В/вод,
І (3)К/корсуня звитяжний клич,
І (4)Б/берестечка чорна ніч,
І сонце Золотих (5)В/воріт –
Всього було за плином літ.
Малу літеру треба писати після цифри
Правил уживання великої літери дотримано в рядку
Прикладки слід писати в лапках у всіх словосполученнях рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома