1.Лексичну помилку допущено в рядку
2.Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах у рядку
3.Підкреслені літери позначають той самий звук у всіх словах рядка
4.Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
5.М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
6.Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку
7.Прочитайте фрагмент учнівського твору, у якому пропущено окремі слова.
Невдовзі Сергій з … виїхали на заміську трасу. До … залишалося два … . Хлопці провели в дорозі майже добу, але це аж ніяк не робило менш … їхню подорож.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
8.Підкреслена літера позначає той самий звук в усіх словах рядка
9.Апостроф на місці крапок треба ставити в усіх словах рядка
10.Правильно написано всі слова іншомовного походження в рядку
11.Неправильно утворено форму ступеня порівняння прикметника в рядку
12.Прочитайте речення.
Демонстрація … нової колекції … відбудеться через …
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
13.Наказовий спосіб дієслова вжито в значенні іншого способу в рядку
14.Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
15.Разом пишуться всі слова в рядку
16.Позначте рядок, у якому всі дієприкметники пишуться з не разом:
17.Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
18. Позначте рядок, у якому в усіх словах при вимові відбувається уподібнення приголосних:
19.Позначте рядки, у яких усі слова пишуться без м’якого знака:
20.Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка
21.Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
22.Закінчення -е у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку
23..Позначте рядки, у яких усі слова пишуться з подвоєними літерами:
24.Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома