Організація кейтерингового обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства

Додано: 5 листопада 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 171 раз
17 запитань
Запитання 1

Укажіть основні види кейтерингового обслуговування. 

варіанти відповідей

Виїзний кейтеринг, стаціонарне обслуговування корпоративних клієнтів.

Державний, міждержавний.

Територіальний, регіональний.

Національний, професійний.

Запитання 2

Як класифікується кейтерингове обслуговування?

варіанти відповідей

Форми обслуговування компаній "Сільпо", "Фуршет", "Велика кишеня".

За контингентом замовників, за місцем проведення заходу, за повнотою наданих послуг.

За кваліфікацією персоналу, якістю розробленого меню, умінням створити атмосферу.

Тематичною наповненістю, наданням ділових послуг.

Запитання 3

Укажіть основні групи споживачів кейтерингового обслуговування.

варіанти відповідей

Прогулянки на катерах, теплоходах, автомобільному транспорті.

Фуршети на галявині лісу, на березі річки, моря тощо.

Корпоративні замовники, громадські організації, індивідуальні замовники, колективи установ, підприємств, навчальних

закладів.

Кейтерингові обслуговування в офісах, планетаріях, бі- знесцентрах.

Запитання 4

Охарактеризуйте повносервісне кейтерингове обслуговування.

варіанти відповідей

Вид виїзного обслуговування, при якому ресторан за спеціальними замовленнями бере на себе зобов'язання у виробництві та доставці страв, але не бере участі в обслуговуванні безпосередньо на місці. 

Вид виїзного обслуговування, при якому ресторан за спеціальними замовленнями або кейтерингова компанія повністю бере на себе зобов'язання організації замовлення: розробку сценарію проведення свята, складання меню, приготування страв та напоїв, їх доставку на місце призначення, обслуговування споживачів на рівні ресторанного сервісу, завершення роботи на місці проведення бенкету.

Виробничий підрозділ ресторану за спеціальними замовленнями працює на сировині, але не бере участі в обслуговуванні безпосередньо на місці.

Виробничий підрозділ ресторану за спеціальними замовленнями працює на напівфабрикатах, але не бере участі в обслуговуванні безпосередньо на місці.

Запитання 5

Укажіть об'єкт кейтерингового обслуговування для корпоративних замовників.

варіанти відповідей

Семінари, збори, благодійні бенкети, випускні бали.

Ділові зустрічі, презентації, конференції, корпоративні вечірки. 

Сімейні свята: дні народження, ювілеї, весілля тощо.

Комплексні обіди, сніданки, полуденки, вечері.

Запитання 6

Укажіть підготовчі заходи до організації бенкету.

варіанти відповідей

Закупівля продуктів; підбір організаторів культурного відпочинку; підбір матеріально-технічної бази; підбір дизайнерів, флористів; формування бригад офіціантів, барменів.

Обслуговування учасників бенкету офіціантами, барменами.

Прибирання посуду, приборів, столової білизни; формування їх до відправки з місця проведення бенкету. 

Складання меблів, завантаження на спеціальний транспорт, транспортування до закладу, прибирання приміщення.

Запитання 7

Які страви не бажано включати до меню при повносервісному кейтеринговому обслуговуванні? 

варіанти відповідей

Холодні овочеві, м'ясні закуски та страви.

Супи, бульйони. 

Смажена грудинка качки, курка, риба.

Морозиво, коктейлі, десерти.

Запитання 8

За якими документами готові страви відпускаються з виробництва на місце проведення заходу?

варіанти відповідей

За прибутковими накладними.

За актом відпускання продукції

За денними забірними листами.

За ордерами.

Запитання 9

Яких умов повинен дотримуватися виробничий підрозділ при реалізації продукції? 

варіанти відповідей

Забезпечення відповідної температури подавання страв та напоїв, строків їх реалізації та якості готової продукції.

Користуватись доготівельним приміщенням з водопроводом та електромережею.

Користуватись сучасним модульованим устаткуванням.

Готову продукцію слід доставити за 3 - 4 години до початку бенкету.

Запитання 10

Укажіть основні кейтерингові послуги.

варіанти відповідей

Організація культурного дозвілля.

Дизайнерська робота при оформленні приміщень.

Прибирання приміщень після бенкету. 

Приготування та доставка продукції, послуги офіціантів в обслуговуванні.

Запитання 11

Які фактори впливають на вартість замовлення кейтерингової компанії?

варіанти відповідей

Місце розташування фуршетних столів.

Пожежна та екологічна безпека.

Тип і клас закладу ресторанного господарства, кількість гостей, меню.

Місце розташування доготівельних приміщень, зручність їх зв'язку із залом для обслуговування гостей.

Запитання 12

Хто контролює кількість страв на столах при підготовці бенкет-фуріиету?

варіанти відповідей

Кухар.

Офіціант

Заступник директора ресторану

Старший касир.

Запитання 13

Хто контролює кількість напоїв на столах при підготовці бенкет-фуршету?

варіанти відповідей

Буфетник.

Заступник директора ресторану.

Бармени.

Старший касир.

Запитання 14

Які обов'язки офіціантів при проведенні бенкетфуршету?

варіанти відповідей

Подають страви, стежать за чистотою столів, прибирають використаний посуд.

Доофрмлюють страви та подають

Координують роботу обслуговуючого персоналу.

Вирішують поточні питання і проблеми, що виникають під час проведення заходу.

Запитання 15

Укажіть форму обслуговування кейтеринговою компанією фуршету після ділової частини заходу.

варіанти відповідей

Самообслуговування.

Повне обслуговування офіціантами.

Часткове обслуговування офіціантами.

Комбіноване обслуговування.

Запитання 16

Який вид обслуговування найчастіше використовується на виставках, коли метою організації заходу є одночасне обслуговування обідом значної кількості людей за столами?

варіанти відповідей

Кава-брейк.

Прийом-коктейль.

Фуршет.

Бенкет "шведський стіл"

Запитання 17

Яка кількість офіціантів необхідна при підготовці бенкету на 100 осіб?

варіанти відповідей

Близько 6.

Близько 8.

Близько 12.

Близько 16.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест