Основи бізнес-комунікацій (модульний контроль)

Додано: 26 квітня 2023
Предмет: Економіка
Тест виконано: 150 разів
50 запитань
Запитання 1

Головною метою комунікації є:

варіанти відповідей

передача інформації

отримання домовленостей про співпрацю, яка призведе до збільшення прибутків партнерів

досягти домовленості між комунікантами

правильна відповідь відсутня

Запитання 2

Процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами, спілкування за допомогою вербальних і невербальних засобів із метою передавання та одержання інформації - це...

варіанти відповідей

комунікація

бізнес-комунікація

інформація

спілкування

Запитання 3

Основними завданнями ділової комунікації є:

варіанти відповідей

продуктивне та довгострокове співробітництво;

прагнення до зближення цілей;

поліпшення партнерських відносин;

створення позитивного іміджу та репутації.

всі відповіді правильні

Запитання 4

Кінесика - це...

варіанти відповідей

наука про жести рук

наука про простір комунікації

наука про рухи очей в комунікативному процесі

наука про паузи в мовленні та різні психофізіологічні стани людини, що виявляються у сльозах, кашлі, сміху, подихах

Запитання 5

Наука про простір комунікації називається....

варіанти відповідей

окулесика

проксеміка

кінесика

екстралінгвістика

Запитання 6

Все, що призводить до спотворення вихідного сигналу (тобто до спотворення сенсу повідомлення) називається....

варіанти відповідей

комунікативний шум

комунікативний бар'єр

спотворення інформації

правильні відповіді 1 і 2

Запитання 7

Комунікативні перешкоди, що виникають у матеріальному середовищі комунікацій - це ...

варіанти відповідей

особистисні бар’єри 

семантичні бар’єри 

фізичні бар’єри 

логічні бар’єри 

Запитання 8

Комунікація - це...

варіанти відповідей

особливість, з якою народжується людина

навичка, якій можна навчитись і розвинути

нестійка здатність

навичка, якій навчитись неможливо

Запитання 9

Невербальна комунікація зазвичай:

варіанти відповідей

свідома

підсвідома

напівсвідома

свідома і напівсвідома

Запитання 10

Стиль комунікації, яку використовує людина:

варіанти відповідей

залежить від обставин

завжди однаковий

спричиняє розчарування

залежить від характеру і темпераменту людини

Запитання 11

Асертивність допомагає нам:

варіанти відповідей

висловлювати агресію та гнів

комунікувати з гідністю

починати конфлікт

правильні відповіді 1 та 3

Запитання 12

Навички асертивної комунікації можуть бути набутими

варіанти відповідей

так

частково

ні

Запитання 13

Асертивність дає нам змогу:

варіанти відповідей

використовувати інших людей

ставити права інших вище власних

застосовувати наші права та повагу до прав інших

правильні відповіді 1 і 2

Запитання 14

Якщо людина прямо висловлює свої потреби, почуття та думки із повагою до інших, вона комунікує:


варіанти відповідей

Агресивно

Пасивно

Пасивно-агресивно


Асертивно

Запитання 15

Говорячи щось, асертивна людина дивиться на:


варіанти відповідей

Підлогу

Небо

Чашку

Співрозмовника

Запитання 16

Що містить в собі асертивна комунікація?

варіанти відповідей

Контроль негативних емоцій, взяття відповідальності за свої слова та дії, використання тону голосу, що підходить під ситуацію.

Часті вибачення, активне вислуховування, нехтування власними потребами.

Сперечання, крик, нападки під час розмови.


Запитання 17

Асертивність може допомогти Вам висловити:


варіанти відповідей

Негативні емоції

Позитивні емоції

І позитивні, і негативні емоції

Запитання 18

Використовуючи асертивну комунікацію у ділових відносинах, Ви підвищуєте свою:


варіанти відповідей

Енергійність

Продуктивність

Лінь

Наполегливість

Запитання 19

Чи можете Ви бути асертивним із самим собою?


варіанти відповідей

Так

Ні

Частково

Запитання 20

Асертивні навички – це:

варіанти відповідей

Заяви від свого «Я», критика, уміння сказати «ні», похвала…

Уникнення конфліктів, згода, думки, що тримаються при собі

Маніпуляція, обман, переслідування.

Запитання 21

Приймати комплімент асертивно – це:

варіанти відповідей

Коли Ви опускаєте очі і кажете: «Насправді це не так».

Коли Ви усміхаєтесь та говорите «Дякую!»

Коли Ви не відповідаєте.

Запитання 22

Коли Ви говорите співрозмовнику, що не хочете говорити в цей момент, Ви використовуєте техніку:

варіанти відповідей

Часткової згоди

Зламаного запису


Асертивного усунення


Запитання 23

Правила, що регламентують порядок зустрічей і проводів делегацій, проведення бесід і_ переговорів, організацію прийомів, форму одягу, ведення ділового листування, підписання договорів, угод тощо - ...

варіанти відповідей

дипломатичний етикет

діловий етикет

протокол

етичний кодекс

Запитання 24

Техніка підбору персоналу, в якій акцент зроблено на наявності в кандидата інтелектуальних і творчих здібностей, що перевіряють за допомогою психологічного тестування та спостереження за претендентом у неформальній обстановці (поведінка на презентації, корпоративному заході, ланчі та ін.).

варіанти відповідей

Британська

Американська

Німецька

Китайська

Запитання 25

Інтерв’ю за компетенціями ....

варіанти відповідей

побудовано на використанні ситуаційних завдань

являє собою бесіду, в ході якої аналізують поведінку кандидата в реальних робочих ситуаціях: як він ухвалює рішення, як виходить із конфліктних ситуацій, чи вміє їх згладжувати, чи здатний працювати в режимі часто мінливих умов, стислих термінів, під тиском тощо.

полягає в тому, щоб створити в ході інтерв’ю максимально напружену психологічну атмосферу й оцінити реакцію кандидата, його самовладання, стиль і манеру поведінки в нестандартних ситуаціях. 

ставлячи правильні питання, рекрутер дізнається про мотивацію здобувача (матеріальна чи нематеріальна), взаємини «керівник – співробітник», цінності «чесність – лояльність», взаємодію в колективі (особливості спілкування з людьми), поведінку в конфліктах, взаємодії з клієнтами. 

Запитання 26

Стратегія ведення переговорів, при якій сторони орієнтовані на конфронтацію і ведуть суперечку про конкретні позиції. 

варіанти відповідей

позиційний торг

конструктивні переговори

Запитання 27

Прийом використовується наприкінці переговорів, коли залишається тільки укласти угоду. У цій ситуації один з учасників висуває нові вимоги, розраховуючи на те, що його опонент піде на поступки заради збереження досягнутого результату

варіанти відповідей

"Салямі"

Висування підвищених вимог

Висування вимог в останню хвилину

Завищення вимог

Запитання 28

Тактичний прийом переговорів, коли при виробленні підсумкового документа одна зі сторін "закладає" в нього формулювання з подвійним змістом. Згодом такий прийом дозволяє трактувати угоду в своїх інтересах.

варіанти відповідей

Тиск на опонента

Подвійне тлумачення

"Салямі"

"Навмисний обман"

Запитання 29

Тактичний прийом конструктивних переговорів, заснований на принципі справедливості розділу: одному надається право розділити (спірне майно, повноваження, територію, функції і т.д.), а іншому – вибрати з двох частин одну. Сенс цього прийому полягає в такому: перший, побоюючись отримати меншу частку, буде прагнути до того, щоб розділити максимально точно.

варіанти відповідей

Поступове підвищення складності обговорюваних питань.

Винесення спірних питань "за дужки"

Поділ проблеми на окремі складові

"Один ріже, інший вибирає" 

Запитання 30

Завдання маніпуляції - ...

варіанти відповідей

привести співрозмовника / опонента в режим стереотипного мислення, щоб він діяв автоматично, не усвідомлюючи і не обдумуючи своїх дій

змусити співрозмовника почувати себе особливим, розумним і цінним

змусити співрозмовника почувати себе жалюгідним, слабким, некомпетентним.

всі відповіді вірні

Запитання 31

Тип маніпуляцій,спрямований на придушення емоційного стану опонента через виклик таких емоцій, як невпевненість, тривога, страх, почуття провини, сорому, розгубленості...

варіанти відповідей

Емоційний тиск

Маніпуляція довірою

Маніпуляція обставинами

Маніпулятивна подача інформації

Запитання 32

Якщо опонент використовує зовнішні подразники (дуже незручне місце, до нього весь час хтось підходить і відволікає, у приміщенні жарко, впливають зовнішні джерела шуму і т.д.), то це маніпуляція

варіанти відповідей

«Емоційний сплеск»

«Образа особистості»

«Зовнішні подразники»

«Нереальні запити»

Запитання 33

Маніпуляція довірою - це ...

варіанти відповідей

тип маніпуляцій спрямований на придушення емоційного стану опонента через виклик таких емоцій, як невпевненість, тривога, страх, почуття провини, сорому, розгубленості

тип маніпуляції заснований на використанні обставин, які послаблюють вашу позицію або які ви не можете перевірити

тип маніпуляцій, що викликають у опонента сильні емоції, такі як доброта, порядність, чесність, справедливість, великодушність, людяність, а також почуття жалості, провини і сорому і саме ці емоції змушують вас зробити дію, в якій зацікавлена інша сторона.

маніпуляції, засновані на подачі спотвореної, неструктурованої або надлишкової інформації.

Запитання 34

Тип маніпуляції довірою, коли опонент грає роль наївної і дурнуватої людини (яку часто недооцінюють і роблять помилки)

варіанти відповідей

Маніпуляція «Відкрити карти».

Маніпуляція «Коломбо».

Маніпуляція «Повірте мені на слово».

Маніпуляція «Жалість».

Запитання 35

Тип маніпуляції, коли опонент вимагає від вас поступок, мотивуючи це тим, що ваша частка в його бізнесі мізерно мала

варіанти відповідей

Маніпуляція «Слон і Моська».

Маніпуляція «Зараз або ніколи».

Маніпуляція «Коломбо».

Маніпуляція «Жалість».

Запитання 36

З поданих визначень виберіть ті, які відповідають опосередкованій формі спілкування.


варіанти відповідей

бесіда, листування, рецензія;

дискусія,звіт, план;

доповідь, факс, пояснювальна записка;

діловий прийом, вітання,розмова .

Запитання 37

Комунікативна компетентність – це:

варіанти відповідей

стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі суттєві зв’язки між суб’єктами спілкування, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності діяльності;

загальні вихідні положення, в яких виявлені основні вимоги до змісту, стилів, організації спілкування та діяльності;

основні фахові риси особистості, які проявляються як знання, навички, уміння і здібності у сфері спілкування, дотримання норм етикету;

цілеспрямована діяльність людей на задоволення своїх потреб, необхідна умова існування та розвитку суспільства, основа життєдіяльності людини;

Запитання 38

Володіння учасниками спілкування нормами усного і писемного літературного мовлення, уміння використовувати зображальні засоби мовного коду в різних умовах і сферах спілкування відповідно до мети і змісту комунікації – це:

варіанти відповідей

культура мови;

культура мовлення;

культура праці;

культура взаємовідносин.

Запитання 39

Який мовний стиль задовольняє потреби писемного спілкування в суспільно-політичному, господарському житті, у ділових стосунках, у виробничій та іншій діяльності членів суспільства?



варіанти відповідей

офіційно-діловий;

розмовно-офіційний;

епістолярний.

Запитання 40

Як називається стиль спілкування орієнтований на конструктивний результат, прагнення розв'язати конфлікт, спірне положення, досягти домовленості, угоди?


варіанти відповідей

деструктивний;

конструктивний;

конфесійний;

маніпулятивний.

Запитання 41

Форма людських взаємовідносин, необхідна умова успішного спілкування між людьми:

варіанти відповідей

стиль;

етикет;

такт.

Запитання 42

Універсальні засоби успішної регуляції на всіх рівнях професійного спілкування – це:


варіанти відповідей

етика;

етикет;

мораль.

Запитання 43

Вкажіть правильну послідовність формування процесу комунікації:

варіанти відповідей

маркетингові дослідження – джерело повідомлення – кодування –повідомлення – канапи передачі повідомлення – декодування –отримувач – відгук – зворотний зв'язок;

джерело повідомлення – кодування – повідомлення - канали передачі повідомлення - декодування - отримувач - відгук - зворотній зв'язок;

джерело повідомлення – повідомлення – кодування – канали передання повідомлення – декодування – отримувач – відгук – зворотній зв'язок;

джерело повідомлення – кодування – повідомлення - канали передачі повідомлення – відгук – декодування – приймач – зворотній зв'язок

Запитання 44

Комунікація як термін латинського походження означає:

варіанти відповідей

повідомлення;

передавання,

єдність,

з’єднання,

усе зазначене.

Запитання 45

Масова комунікація — це: 1

варіанти відповідей

опосередкована взаємодія двох суб’єктів;

процес поширення інформації (знань, духовних цінностей, моральних і правових норм і т.п.) за допомогою технічних засобів (преса, радіо, телебачення, комп'ютерна техніка та ін.) на чисельно великі, розосереджені аудиторії...

цілеспрямована взаємодія великої кількості суб’єктів;

процес обробки і передавання інформації за допомогою радіо, телебачення;

Запитання 46

Комунікаційний канал — це:

варіанти відповідей

матеріальний носій інформації;

джерело, що містить первинну інформацію;

спеціальний вид комунікаційної діяльності;

реальна або умовна „лінія” звязку (контакту), по якій рухаються повідомлення від коммуніканта до реципієнта.

Запитання 47

Експресивно-виразні рухи різних частин обличчя людини (особливо очей, рота), які передають психологічний її стан у певний момент часу - це...

варіанти відповідей

пантоміміка;

міміка

жести

кінесика

Запитання 48

Використання часу в невербальному комунікаційному процесі називається ....

варіанти відповідей

проксеміка

кінесика

хронеміка

екстралінгвістика

Запитання 49

Система немовних знаків, що слугують засобами для обміну інформацією між людьми - ...

варіанти відповідей

вербальні засоби спілкування;

невербальні засоби спілкування

публічний виступ

комунікація

Запитання 50

Відповідність поведінки, говоріння, слухання, мови у професійній діяльності загальноприйнятим нормам і принципам, насамперед моральним, а також вимогам, що ставляться саме до цієї професії - ...

варіанти відповідей

професійна етика

професійна мораль

професійна культура

культура слухання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест