Головною метою комунікації є:
Процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами, спілкування за допомогою вербальних і невербальних засобів із метою передавання та одержання інформації - це...
Основними завданнями ділової комунікації є:
Кінесика - це...
Наука про простір комунікації називається....
Все, що призводить до спотворення вихідного сигналу (тобто до спотворення сенсу повідомлення) називається....
Комунікативні перешкоди, що виникають у матеріальному середовищі комунікацій - це ...
Комунікація - це...
Невербальна комунікація зазвичай:
Стиль комунікації, яку використовує людина:
Асертивність допомагає нам:
Навички асертивної комунікації можуть бути набутими
Асертивність дає нам змогу:
Якщо людина прямо висловлює свої потреби, почуття та думки із повагою до інших, вона комунікує:
Говорячи щось, асертивна людина дивиться на:
Що містить в собі асертивна комунікація?
Асертивність може допомогти Вам висловити:
Використовуючи асертивну комунікацію у ділових відносинах, Ви підвищуєте свою:
Чи можете Ви бути асертивним із самим собою?
Асертивні навички – це:
Приймати комплімент асертивно – це:
Коли Ви говорите співрозмовнику, що не хочете говорити в цей момент, Ви використовуєте техніку:
Правила, що регламентують порядок зустрічей і проводів делегацій, проведення бесід і_ переговорів, організацію прийомів, форму одягу, ведення ділового листування, підписання договорів, угод тощо - ...
Техніка підбору персоналу, в якій акцент зроблено на наявності в кандидата інтелектуальних і творчих здібностей, що перевіряють за допомогою психологічного тестування та спостереження за претендентом у неформальній обстановці (поведінка на презентації, корпоративному заході, ланчі та ін.).
Інтерв’ю за компетенціями ....
Стратегія ведення переговорів, при якій сторони орієнтовані на конфронтацію і ведуть суперечку про конкретні позиції.
Прийом використовується наприкінці переговорів, коли залишається тільки укласти угоду. У цій ситуації один з учасників висуває нові вимоги, розраховуючи на те, що його опонент піде на поступки заради збереження досягнутого результату
Тактичний прийом переговорів, коли при виробленні підсумкового документа одна зі сторін "закладає" в нього формулювання з подвійним змістом. Згодом такий прийом дозволяє трактувати угоду в своїх інтересах.
Тактичний прийом конструктивних переговорів, заснований на принципі справедливості розділу: одному надається право розділити (спірне майно, повноваження, територію, функції і т.д.), а іншому – вибрати з двох частин одну. Сенс цього прийому полягає в такому: перший, побоюючись отримати меншу частку, буде прагнути до того, щоб розділити максимально точно.
Завдання маніпуляції - ...
Тип маніпуляцій,спрямований на придушення емоційного стану опонента через виклик таких емоцій, як невпевненість, тривога, страх, почуття провини, сорому, розгубленості...
Якщо опонент використовує зовнішні подразники (дуже незручне місце, до нього весь час хтось підходить і відволікає, у приміщенні жарко, впливають зовнішні джерела шуму і т.д.), то це маніпуляція
Маніпуляція довірою - це ...
Тип маніпуляції довірою, коли опонент грає роль наївної і дурнуватої людини (яку часто недооцінюють і роблять помилки)
Тип маніпуляції, коли опонент вимагає від вас поступок, мотивуючи це тим, що ваша частка в його бізнесі мізерно мала
З поданих визначень виберіть ті, які відповідають опосередкованій формі спілкування.
Комунікативна компетентність – це:
Володіння учасниками спілкування нормами усного і писемного літературного мовлення, уміння використовувати зображальні засоби мовного коду в різних умовах і сферах спілкування відповідно до мети і змісту комунікації – це:
Який мовний стиль задовольняє потреби писемного спілкування в суспільно-політичному, господарському житті, у ділових стосунках, у виробничій та іншій діяльності членів суспільства?
Як називається стиль спілкування орієнтований на конструктивний результат, прагнення розв'язати конфлікт, спірне положення, досягти домовленості, угоди?
Форма людських взаємовідносин, необхідна умова успішного спілкування між людьми:
Універсальні засоби успішної регуляції на всіх рівнях професійного спілкування – це:
Вкажіть правильну послідовність формування процесу комунікації:
Комунікація як термін латинського походження означає:
Масова комунікація — це: 1
Комунікаційний канал — це:
Експресивно-виразні рухи різних частин обличчя людини (особливо очей, рота), які передають психологічний її стан у певний момент часу - це...
Використання часу в невербальному комунікаційному процесі називається ....
Система немовних знаків, що слугують засобами для обміну інформацією між людьми - ...
Відповідність поведінки, говоріння, слухання, мови у професійній діяльності загальноприйнятим нормам і принципам, насамперед моральним, а також вимогам, що ставляться саме до цієї професії - ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома