Особистість мовця, вимоги до оратора, контакт з аудиторією

Додано: 15 листопада 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 391 раз
11 запитань
Запитання 1

Який термін логічно випадає з наведених?

варіанти відповідей

дискусія;

дебати;

полеміка;

полілог;

диспут

Запитання 2

Оратору властиві риси:

варіанти відповідей

артистизм;

сміливість;

гордість;

зухвалість;

самовпевненість

Запитання 3

Хороший співрозмовник повинен

варіанти відповідей

уміти слухати;

перебивати співрозмовника;

звертатися на прізвисько;

використовувати етикетні формули;

спілкуватися за принципом "рівний рівному"

Запитання 4

Вимоги до мовлення оратора

варіанти відповідей

вишуканість зовнішнього вигляду;

стислість і небагатослівність;

своєрідність та оригінальність;

різноманітність наукових та професійних термінів;

точність формулювань

Запитання 5

Успішність виголошення публічного виступу залежить від

варіанти відповідей

структури доповіді;

змістового наповнення доповіді;

вдало дібраних прикладів та наочних засобів;

прийому панібратства;

від високого емоційного градусу.

Запитання 6

Найкращі жести для підвищення ефективності виступу

варіанти відповідей

на рівні грудей;

дотики до лиця;

відкрита долоня;

рука,стиснута в кулак;

простягнуті руки вперед

Запитання 7

Під час промови оратор повинен дбати про

варіанти відповідей

міміку обличчя;

виразне читання доповіді;

жести;

поставу;

рухи

Запитання 8

Зважаючи на поведінку слухачів, розрізняють види слухання

варіанти відповідей

слухання заради задоволення;

неуважне слухання;

удумливе слухання;

критичне слухання;

задумливе слухання;

емпатичне слухання

Запитання 9

Цілі слухання

варіанти відповідей

запам'ятовування;

аналіз та оцінка змісту;

отримання задоволення;

розуміння;

довірливі стосунки із співрозмовником

Запитання 10

Щоб установити взаємодію з аудиторією, оратор повинен

варіанти відповідей

ураховувати потреби і настрої аудиторії;

говорити повільно;

тримати зоровий контакт зі слухачами;

предмет розмови знати поверхово;

залучати слухачів до активного діалогу.

Запитання 11

Мовні прийоми утримання уваги аудиторії

варіанти відповідей

використання риторичних фігур;

застосовувати безперервний монолог;

періодично ставити запитання: "Чому?";

апелюйте до власних думок;

використовуйте тропи та уживайте займенники

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест