1.Правила вітання, знайомства, прощання, вибачення, схвалення становлять
2.Люди реагують на порушення вироблених суспільством формул етикету
3.Ділове спілкування буде ефективним, якщо співробітник і клієнт звертатиметься один до одного
4.Звертання на "Ви"
5.Слово "дякую" в службовому етикеті
6.Хвороба нашого часу - це
7.Майже кожна людина упевнена, що
8.Людина .... відчуває, коли треба говорити, а коли слухати
9.Мовленнєвий етикет спирається на моральні правила й вимоги
10.Культура спілкування - це комплекс
11.Яке слово не має префікса
12.Яке зі слів має значення при перекладі з іноземної мови "етикетка, ярлик"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома