В уривку з історичного джерела
«Створивши банки, акціонерні товариства, синдикати, концерни, іноземні підприємці заволоділи основними галузями промисловості, насамперед нафтовою та озокеритною… На початку ХХ ст. налічували близько 100 фабрично заводських, переважно дрібних підприємств, де працювало 62–63 тис. з 300 тис. робітників, зайнятих різними видами промислової діяльності. Решта – близько 240 тис. – працювали в кустарних промислах…»
відображено економічний розвиток на початку ХХ ст.
Про яке соціально-економічне явище йдеться в уривку з історичного джерела:
«Нужда галицька так надоїла нашим людям, що і в пекло не бояться йти, щоб лише втекти з рідного краю… Пішов голос про Бразилію. Незнаний цей край, далекий, але народ не зважав, не роздумував довго: утекти з неволі – це єдиний вихід»?
Характер економічного розвитку західноукраїнських земель на початку ХХ ст. визначався
1 стрімким проникненням іноземного капіталу.
2 кризовим становищем кооперативного руху.
3 насиченістю ринку товарами місцевого виробництва.
4 зайнятістю більшості населення в сільському господарстві.
На українських землях, що входили до складу Австро-Угорщини, новою формою соціального протесту на селі на початку ХХ ст. були
Чому в школах Галичини на початку ХХ ст. була обов’язковою для вивчення німецька мова?
Зображене рекламне оголошення початку ХХ ст. свідчить про розгортання на західноукраїнських землях
Що стало однією з причин зростання трудової еміграції українців на початку ХХ ст.?
У якому університеті вперше наприкінці ХІХст. відкрито кафедру української історії (кафедру Східної Європи), очолену М.Грушевським?
Яка соціальна верства була домінуючою в структурі західноукраїнського суспільства наприкінці ХІХ – початку ХХст.?
Однією з провідних галузей промисловості на західноукраїнських землях на початку ХХст. була
Чим уславилися родини підприємців Симиренків, Терещенків, Ханенків?
У якій галузі промисловості Наддніпрянської України вітчизняні підприємці на початку XX ст. посідали провідне місце?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома