Інноваційна стратегія – стратегія, націлена на передбачення глобальних змін в економічній ситуації і пошук масштабних рішень, спрямованих на зміцнення ринкових позицій і стабільний розвиток організації.
До цієї стратегії вдаються фірми, що будують свою діяльність на принципах підприємницької конкуренції.
Є складовою загальної стратегії стабілізації і
спрямована на утримання конкурентних позицій фірми на вже
існуючих ринках.
Використовується малим бізнесом, який кооперується з великими
корпораціями.
Науково-технічна залежність від інших суб’єктів.
Планування стратегії підприємства не пов’язане з розподілом ресурсів між певними напрямами його діяльності з урахуванням їх перспективності.
Форма стратегічного управління, яка визначає цілі та умови здійснення інноваційної діяльності організації, спрямованої на забезпечення її конкурентоспроможності та оптимальне використання наявного виробничого та інтелектуального потенціалу.
Дозвіл окремим особам або організаціям на використання винаходу, захищеного патентом, технічних знань, технологічних і конструкторських секретів виробництва, товарних знаків, ноу-хау і т.д.
Елементарна організаційна структура - простіша дворівнева структура, яка характерна для невеликої організації
Важливішою перевагою цієї структури є те, що в одному підрозділі створюються групи висококваліфікованих спеціалістів з близькими напрямами робіт. Виникає творча атмосфера, усувається паралелізм і дублювання робіт.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома