В складі якої держави розташовувалась Задунайська Січ?
Унаслідок завершення франко-російської війни 1812 р. було
Губернії, які належали до Правобережжя:
"Наполеоніди" - це?
Статус "порто-франко" отримало місто в Наддніпрянській Україні:
Козацькі війська, які брали участь у другій російсько-турецькій війні ХІХ століття на боці російського царя, очолював отаман:
"Українським Робін Гудом" називали ватажка повстання на Поділлі:
Про кого з історичних діячів іде мова: "Народився у місті Полтава. Під час війни з Наполеоном активно підтримував російського царя, був ініціатором створення козацьких добровольчих полків. Український письменник, військовий, класик нової української літератури, громадський діяч, учасник масонської ложі."
У якому році було підписано Бухарестський мирний договір ?
Які землі увійшли до Російської імперії за Бухарестським мирним договором
Чернігівська, Полтавська, Харківська губернії входили до _________генерал-губернаторства
В якому році турки вчинили розгром Задунайської Січі
Першим отаманом Азовського війська був:
Коліївщина
Й.Пінзель
Австрійська імперія
О.Довбуш
Ліквідація Запорозької Січі
За яким поділом Речі Пасполитої території Галичини відійши Австрії?
У якому році Київщина, Поділля, Брацлавщина та частина Волині відійшла до Російської імперії?
Позначте назву міста, що його стосується опис: «...Місто було взято...Гайдамаки вчинили страшний погром, перебивши майже дві тисячі шляхтичів, корчмарів...»
Установіть відповідність між іменем історичного діяча та його характеристикою.
1. І. Гонта
2. О. Довбуш
3. М. Залізняк
а) керівник повстання Коліївщина, обраний повсталими гетьманом і князем смілянським, намагався відновити Гетьманщину
б) фастівський полковник, який у 1702 р. очолив антипольське повстання на Правобережжі
в) найбільш прославлений керівник опришків, який нападав на шляхетські маєтки на Коломийщині, Буковині, у Закарпатті
г) сотник Уманського полку, який за часів Коліївщини під час узяття гайдамаками Умані перейшов на бік повсталих
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома